اقتصادی 12:24 - 03 آبان 1393

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: سومین قطار گردشگران خارجی شامل ۷۰ گردشگر وارد اصفهان شدند.



فریدون اللهیاری امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار کرد: عصر دیروز این گردشگران از اروپای مرکزی، اروپای شرقی و استرالیا از طریق مرز ترکیه وارد اصفهان شدند.



وی افزود: این گروه سومین گروهی هستند که از طریق زمینی وارد ایران شده و از شهرهای اصفهان، یزد و زنجان دیدار کرده‌اند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که ورود گردشگران خارجی از طریق حمل و نقل زمینی به ایران و اصفهان ادامه یابد.



وی با اشاره به اینکه اصفهان با داشتن چهار اثر ثبت شده جهانی دارای جذابیت‌های زیادی برای همه گردشگران است، تصریح کرد: امیدواریم در آینده میانگین مدت اقامت گردشگرانی که از راه زمینی وارد ایران می‌شوند، افزایش یابد.



الهیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۱۵ میلادی ۹ گروه از گردشگران خارجی از طریق حمل و نقل ریلی وارد ایران شوند. وی تصریح کرد: در پایان سال ۲۰۱۶، ۱۲ گروه گردشگران خارجی از طریق زمینی به ایران سفر خواهند کرد.

5033171
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» منظور از پرداخت و تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده خاص به کادر درمان کشور خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اتمام دو میلیون واحد نهضت ملی مسکن تا پایان سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی امکان‌پذیر خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در حال حاضر ۱۲ بانک خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند و ۳ بانک دیگر هم در صف تست، آزمون و انجام اقدامات فنی خود هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنعت آب گفت: با مدیریت و ذخیره سیلاب‌های اخیر، برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب شرب و کشاورزی مناطق تحت پوشش سد‌های سیستان و بلوچستان وجود ندارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها فردا ۱۵ اردیبهشت ماه در نواحی شمال شرق و شمال کشور ادامه خواهد داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره انجمن سیب زمینی گفت: بنابر آمار با احتساب سرانه مصرف سالانه ۳ میلیون و ۴۰۰ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن سیب زمینی مورد نیاز کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: ۹۲ نقطه در کشور در مجاورت و داخل شهرک‌های صنعتی برای استقرار نیروگاه‌های خورشیدی پیشبینی کردیم که تا پایان سال نهایی خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر در حوزه غرب و جنوب غرب، بخشی از کم بارشی‌های اخیر در حوزه کشاورزی جبران شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار اعلامی سال گذشته ۲۲۰ تا ۲۳۰ تن زعفران تولید شد، در حالیکه پتانسیل تولید هزار تن زعفران وجود دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است