گوناگون 07:30 - 02 آذر 1393

فال امروز یک شنبه دوم آذر ماه سال 1393

 

سرویس کشکول جام نیوز:

 

امروز مراقب حرف زدنتان باشید زیرا ممکن است سوء‌تفاهمی پیش بیاید. اگر رازی دارید آن راز فاش می شود و در پایان سبب خجالت شما می شود.

امروز خورشید به برج کماندار می رود.این قسمت از چارت شما به فعالیت های گروهی روابط دوستانه و ارتباطات وکارهای بزرگ مربوط می شود.اگر هر کدام از این نکات به شما مربوط می شود آماده شوید تا در جهت موفقیت بیش بروید.مثبت بیندیشید. اگر سعی کنید همه چیز به خوبی پیش می رود.

حقیقتاً مثبت اندیش تر هستید که احتمالاً به سبب تشویق های دیگران است. اخیراً روابط صمیمانه تری با دوستان خود، برقرار کرده اید که امروز این روابط، نقش مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند.

خورشید وارد برج کماندار میشود. برای مدتی به استراحت نیاز دارید .اخیراً همه چیز تحت کنترل تان بوده است و اکنون درست نیست مسوولیت بیشتری بپذیرید.

امروز ستاره ها شما را دارای روحیه ماجراجویی کرده و شما نیز دوست دارید که به طریقی افق های خود را گسترش دهید. شما در حال بالا وپایین کردن این ایده هستید که برای تعطیلات آینده جایی را رزرو کنید ویا حداقل یک تفریح کوچک برای خود دست و پا کنید. روابط شما با مردم از کشورهای دیگر بسیار خوب خواهد بود و ممکن است گفتگویی جالب با آنها داشته باشید. هم چنین ممکن است راجع بهکسی که دوستش دارید و خارج از کشور زندگی می کند، خبری دریافت کنید.

از معاشرات با همسایگان و خواهر و برادرتان لذت می برید.خبرهای جالبی برای تان دارند.اگرهنوز مجرد هستید همسر مورد علاقه تان را می یابید.

ونوس،سیاره حاکم بر شما امروز وارد قلمرو عقرب شده و اخباری عالی در مورد مسائل مالی شما دارد.گرچه که شما یک شبه از ورشکستگی میلیونر نمی شوید ولی از دریافت نعمات بی شمار تعجب خواهید کرد.هم چنین شما مایل به هزینه کردن پول برای اشیایی هستید که زیبایی را به زندگی شما می آورند.

خورشید وارد برج کماندار می شود.هم خبرهای بد دارید وهم خبر خوب.در رابطه با مادیات اعتماد به نفس خوبی دارید اما شاید وسوسه بشوید ولخرجی کنید و خودتان را به قرض بیندازید.سعی کنید تمرین خودداری کنید،همه چیز درست می شود.

خورشید در خانه خودتان، آذر می رود که یک آگاهی جدید از خودتان به شما می دهد همانطور که اجازه می دهد روابطتان را با دیگران ارزیابی کنید. اگر در حال گذراندن یک دوره مشکل هستید این مسئله خیلی می تواند به شما کمک کند، چون مشکلات وضوح بیشتری در دیدتان پیدا می کند. اگر شما بطور مستقل و برای خود کار می کنید و یا منتظر چنین مسیری در زندگی هستید این زمان، زمان خوبیست برای شما.

امروز خورشید وارد برج کماندار می شود و شاید تمایل داشته باشید که زیاد در اجتماع حضور نداشته باشید. حتی اگر کاری هم نکرده باشید که از آن خجالت بکشید مدتی دوست دارید که از صحنه خارج باشید. البته این موضوع بد نیست زیرا از این طریق مهارت هایی به دست می آورید.

امروز خورشید به آذر با عنصر آتش می رود و به قسمت اهداف و امید های چارت شما مربوط می شود.اکنون طرزی فکری مثبت و از همه جهت سودمند دارید بنابراین لبخند بزنید . متوجه می شوید که اگر طرز فکر مثبت داشته باشید موفق تر خواهید بود تا اینکه به خودتان بگویید که کاری امکان پذیر نیست یا اینکه وقت تلف کردن است.

امروز یک حس آتشین است همان طور که خورشید وارد قوس می شود.جریان عادی زندگی تان ممکن است شما را اذیت کند.ممکن است که تصمیم بگیرید که دیگر بس است. عمل از روی وسوسه ناگهانی گاهی صحیح است . و شما بسیار هوشیار و مطمئن هستید که بهترین تصمیم را می گیرید.

 

207

 


5245002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است