استانی 14:55 - 25 آبان 1397

عرصه اقتصاد کشور نیازمند روحیه جهادی و بسیجی برای رفع مشکلات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان در جامعه اسلامی به این نیاز داریم که روحیه بسیجی و جهادی بر آحاد مردم و مسئولان حاکم شود تا بتوانیم به درستی عزت و عظمت نظام اسلامی را حفظ و صیانت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در حقیقت بایستی در همه حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی، تربیتی و... روحیه بسیجی بر جامعه ما حاکم باشد، چراکه این امر تداوم بخش و عامل تحقق آرمان های امام راحل و شهدا است.

امام جمعه اراک بیان کرد: چنانچه بتوانیم در حوزه اقتصادی با بهره گیری از روحیه بسیجی و جهادی عمل کرده و برای حل مشکلات به طور جدی گام برداریم، قطعا بسیاری از مشکلات و مسائل اقتصادی را می توان از میان برداشت به سمت رشد و توسعه حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: نظام اسلامی و امت اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس توانستند با بهره گیری از همین روحیه بسیجی، دشمن تا بن دندان مسلح را با اتحاد و انسجام به عقب برانند و شکست دهند و امروز نیز ما نیازمند این رویکرد و نگاه هستیم.

دری نجف آبادی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص)، ابراز داشت: امروز ضروری است که جهان اسلام بیش از پیش انسجام و یکپارچگی را در دستور کار قرار دهد و اگر به این گونه عمل کنیم، توطئه های استکبار و دشمنان جهان اسلام نقش بر آب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: مساله دیگر در راستای حفظ انسجام در جهان اسلام که بایستی مورد توجه کشورهای اسلامی قرار گیرد، این است که افراد منافق از میان برداشته شوند، چراکه این افراد با دورویی به آرمان های اسلام آسیب وارد می کنند، از پشت خنجر می زنند و خیانت می کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: جهان اسلام بیش از هر زمان نیازمند این انسجام و دور شدن از آسیب های منافقان است و به همین سبب اگر هوشمندانه و با وحدت عمل کنیم، دشمنان اسلام نمی توانند برنامه های خود را عملی کنند.

دری نجف آبادی یادآور شد: امروز دشمنان اسلام و نظام اسلامی، ایران را به نقض حقوق بشر محکوم می کنند، در حالی که خود با استفاده از تروریست هایی همچون داعش و یا منافقان، اقدامات ضدبشری انجام داده اند و این آمریکا و اسرائیل و مزدوران آنها می باشند که ناقض حقوق انسان ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: مسئولان در کشور بایستی با اخلال گران و فرصت طلبان اقتصادی و قانون شکنان با جدیت برخورد کنند و اقدام به قصاص سلطان سکه نیز در همین راستا صورت گرفت تا از این سوء استفاده گری ها جلوگیری شود.

امام جمعه اراک همچنین در سخنان خود به فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)، سالروز آغاز امامت حضرت قائم(عج) و حادثه روز گذشته که به جان باختن رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون وی منجر شد، اشاره کرد.


9974780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است