ورزشی 14:33 - 08 بهمن 1393
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه فولاد اعلام کرد که از سپردن قضاوت دیدار این تیم با الهلال به بنجامین ویلیامز صرف نظر کرده است.

ویلیامز برای بازی فولاد نمی آید
به گزارش افکارنیوز، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود بنجامین ویلیامز، داور بین المللی استرالیایی به همراه دو هم‌وطن دیگر خود به نام‌های متیو جان و پائول آدام برای قضاوت دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد، در نامه‌ای جدید از سوی AFC اعلام شده که از حضور افراد نامبرده برای حضور در این دیدار صرف نظر شده است.



در نامه گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا ادهم محمد مخادمه از کشور اردن به عنوان داور چهارم، خالد جاسم الدوخی از امارات به عنوان ناظر داوری و چانک چن پو از کشور چین‌تایپه به عنوان ناظر مسابقه معرفی شده بودند که با توجه به اشاره نشدن دوباره به نام این افراد در نامه جدید، احتمال حضورشان در جمع مقامات برگزاری این دیدار وجود دارد.



این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که در نامه ارسالی از سوی AFC به دلایل این تصمیم‌گیری هیچ اشاره‌ای نشده و تنها عنوان انتصاب مجدد و خروج مقامات داوری از دیدار شماره ۶ گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در آن ذکر شده است.



ویلیامز که تاکنون در رقابت‌های بین المللی بسیاری از جمله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ سوت زده است، پس از قضاوت اخیرش در دیدار ایران و عراق مورد انتقاد برخی از هواداران تیم ملی ایران قرار گرفته بود و به احتمال زیاد این حواشی باعث تجدید نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد شده است.



همچنین داور دیدار فولاد مقابل برنده پلی‌آف انتخاب شده که بر این اساس کیم سانگ‌وو به همراه چویی مین‌بیونگ و یانگ بیونگ‌ین قضاوت این دیدار را به عهده دارند و کیم هی‌گون نیز به عنوان داور چهارم از کره‌جنوبی عازم اهواز خواهند شد. حسین قدحنفری از کویت به عنوان ناظر داوری و میندو دورجی از بوتان ناظر این مسابقه خواهند بود.



دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان از گروه C لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه، ۲۶ اسفند در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌شود.

5722548
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جدال بزرگ المپیکو هرچند پرموقعیت و جذاب دنبال شد، اما برنده نداشت و دو تیم به یک امتیاز این بازی رضایت دادند
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ دیدار امروز (روز دوشنبه) در شهر‌های مختلف به پایان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصاف تیم‌های دوم و دوازدهم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا با تقسیم امتیازات میان آنها همراه بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتسال پالما در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بارسا به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم لیورپول موفق شد تاتنهام را شکست دهد و شانس این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی کم کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم چلسی با پنج گل شاگردان دیوید مویس را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال طبیعت در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم ذوب آهن به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال طبیعت در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم ذوب آهن به پیروزی رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است