بین‌الملل 19:08 - 06 فروردین 1394
جلاد گروه تروریستی داعش اعلام کرد که با ذبح یکی از سربازان هادی العامری به خدا نزدیک می‌شود!!

عکس/داعش نیروی سازمان بدر را ذبح کرد ۱۸+

به گزارش فرهنگ نیوز، گروه تروریستی داعش در جدیدترین جنایت هولناک خود یکی از نیروهای مردمی را که در عملیات آزادسازی شهر بروانه در استان الانبار عراق مشارکت داشته سر برید.

این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی که در آن «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق را نیز تهدید به انتقام کرده است اعلام کرد یکی از نیروهای مردمی را دستگیر کرده که نیروهای دولت اسلامی را هدف قرار داده و شماری را نیز کشته است.

در ادامه این فیلم که داعش آن را اعترافات مرتد صفوی عنوان کرده، فرد دستگیر شده خود را «عبدالمطلب ابراهیم العیدانی» متولد سال ۱۹۷۳ و از شهر العماره استان میسان معرفی می‌کند.

وی می‌گوید که در سال ۲۰۰۷ به ارتش پیوسته و در اردوگاه اشرف استان دیالی خدمت کرده است.

عبدالمطلب افزود: همزمان با حملات داعش به نیروهای بدر به فرماندهی هادی العامری پیوسته و در عملیات نظامی علیه داعش شرکت داشتم.

عضو سازمان بدر با بیان اینکه به هر منطقه که وارد می‌شدیم چیزی از نیروهای دشمن باقی نمی‌گذاشتیم افزود: آخرین عملیاتی که در آن حضور داشتم آزادسازی بروانه بود. من مسؤولیت هدایت توپ ۱۳۰ را بر عهده داشتم و در اطراف سد العظیم در حمله نیروهای داعش اسیر شدم.

در ادامه جلاد گروه تروریستی داعش به همراه پنج تروریست دیگر در فیلم ظاهر می‌شود و عبدالمطلب که لباس نارنجی رنگ به تن دارد در مقابل وی قرار دارد.

جلاد داعش در این فیلم هادی العامری را تهدید کرد و گفت: می‌خواهم با اعدام این مرتد صفوی (عبدالمطلب ابراهیم العیدانی) که یکی از سربازان هادی العامری است به خدا نزدیک شوم!!

جنایتکار داعش که چهره خود را کاملاً پوشانده بود در کمتر از ۲۰ ثانیه سر عبدالمطلب را برید که نشان می‌دهد وی تا کنون بسیاری از مردم عراق را سر بریده و در انجام این جنایت کاملاً حرفه‌ای عمل می‌کند.

 


6100109
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مسکو امروز (جمعه) دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، وزیر سابق دارایی و رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت‌تعقیب خود قرار داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های پلیس فرانسه به دانشجویان حامی فلسطین و غزه در دانشگاه ساینس پو حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن پایگاه استراتژیک «میرون» در شمال سرزمین‌های اشغالی با چند موشک خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور ترکیه تعلیق مبادلات تجاری با رژیم صهیونیستی از سوی آنکارا را اقدامی ضروری دانست و نخست‌وزیر رژیم اشغالگر را فردی بی‌رحم توصیف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر حزب مخالف دولت انگلیس در واکنش به نتیجه انتخابات شورا‌های شهر که نشانگر شکست سنگین حزب حاکم محافظه‌کار است، خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کرملین اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی را خطرناک توصیف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا پوتین را با تجربه‌ترین سیاستمدار جهان خواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا پوتین را با تجربه‌ترین سیاستمدار جهان خواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه فلسطین از تصمیم ترینیداد و توباگو برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین استقبال کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق اعلام دادستانی لاهه تهدید علیه دادگاه یا کارکنان آن می‌تواند بر اساس ماده ۷۰ اساسنامه رم، جرمی علیه اجرای عدالت باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است