گوناگون 16:22 - 14 دی 1393
رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: انیمیشن «سلامی برای روح الله» به بخش مسابقه ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین راه یافت.

انیمیشن «سلامی برای روح الله» به جشنواره ملی نماز و نیایش رسید

 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: انیمیشن «سلامی برای روح الله» به بخش مسابقه ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین راه یافت.

 

سید عباس دانایی اظهار داشت: بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره از بین ۲۷۳ فیلم کوتاه ارسال شده به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین ۳۹ فیلم کوتاه در بخش های داستانی، مستند، پویانمایی، تجربی و ۱۰۰ ثانیه ای به بخش مسابقه راه یافته است.

 

وی افزود: انیمیشن «سلامی برای روح الله» به کارگردانی بهروز خندان دل به مدت ۱۷ دقیقه از تولیدات حوزه هنری استان سمنان و کاری از گروه انیمیشن حوزه هنری شاهرود توانست به بخش مسابقه فیلم کوتاه پویانمایی ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین راه یابد.

 

رئیس حوزه هنری استان سمنان تصریح کرد: در بین این ۳۹ فیلم، ۱۱ فیلم کوتاه داستانی، ۱۴ مستند کوتاه، شش فیلم کوتاه پویانمایی، چهار فیلم کوتاه تجربی و چهار فیلم ۱۰۰ ثانیه ای حضور دارد.

 

دانایی با بیان اینکه در این جشنواره محمد مهدی عسگرپور، منوچهر محمدی روزبهانی و محمدهادی نائیجی آثار ارایه شده را داوری خواهند کرد، افزود: این پویانمایی به یک رویداد در زمان اقامت امام راحل در نوفل ‏‏لوشاتو فرانسه اشاره دارد که در روز کریسمس مسیحیانی که هدایای امام(ره) را دریافت کرده‏ اند، به دیدار ایشان آمده و سلامی برای روح‏ الله آغاز می‏ شود.

 

وی تصریح کرد: زندگی پر فراز و نشیب امام راحل و الگو بودن ایشان به عنوان یک انسان کامل در عصر حاضر، مبنای این انیمیشن قرار گرفته است.

 

پویانمایی «سلامی برای روح ‏الله» در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار و بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به عنوان اثر منتخب شده است.

 

ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین از ۱۵ تا ۱۸ دی ماه ۹۳ در محل سینما ونوس شهر قم برگزار خواهد شد.

 

 

مهر

 



 


5552383
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است