سیاسی 11:48 - 03 بهمن 1399
حیات الغیب در بازدید از ندامتگاه قزلحصار:
مدیر کل زندان‌های استان تهران در بازدید از ندامتگاه قزلحصار با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های مددکاری اجتماعی گفت: مددکاران مجرب با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تعهد جهادی به کمک مددجویان و خانواده های آنان می شتابند.

رضایت شغلی کارکنان یکی از موفقیت‌های اداره کل زندان‌های استان تهران است

به گزارش ایسنا، سیدحشمت اله حیات الغیب که به منظور بررسی فعالیت های صورت گرفته در ندامتگاه قزلحصار بازدیدی هشت ساعته از این ندامتگاه داشت، اعلام کرد: طبق اظهارات کارکنان، خوشبختانه میزان رضایتمندی شغلی به طرز چشمگیری ارتقاء یافته که یکی از موفقیت های اساسی اداره کل زندان های استان تهران است و خداوند را شاکر هستیم. 

مدیر کل زندان های استان تهران افزود: هر چه میزان رضایتمندی افزایش یابد، آثار نیک آن را در خدمت رسانی به مددجویان و دستگیری از آنان شاهد خواهیم بود. 

وی همچنین گفت: مشاوره و مددکاری اجتماعی در زندان ها، مستلزم کسب مهارت های حرفه ای خاصی و تجربه و دانش مبتنی بر رویکردهای نوین است و در این راه مددکاران مجرب ندامتگاه قزلحصار با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تعهد جهادی به کمک مددجویان و خانواده های آنان می شتابند و خدمات شایسته ای ارائه کرده اند. 

حیات الغیب ضمن اشاره به لزوم گسترش زمینه های حرفه آموزی مددجویان تصریح کرد: عدم داشتن مهارت و نیز بیکاری یکی از معضلات جامعه است که می تواند فردی را به راه های خلاف بکشاند، از این رو بایستی تا حد ممکن تمام نیروها و امکانات را بسیج کنید تا زندانی در داخل زندان با حضور در کارگاه ها یا اشتغال نشسته داخل اندرزگاه، حرفه ای یاد بگیرد و پس از آزادی وارد بازار کسب و کار شود. 

مدیرکل زندان های استان تهران اقدامات انجام شده در ندامتگاه قزلحصار، به ویژه در بخش اشتغال را مثبت ارزیابی کرده و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان بهداشت و درمان، این زندان یکی از زندانهای موفق درکنترل بیماری کرونا بوده است.

بنا به این گزارش، مدیرکل زندان های استان تهران در بازدید هشت ساعته از این ندامتگاه، با مددجویان و کارکنان نیز به گفتگو پرداخته، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را صادر نمود.

انتهای پیام


10915288
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه بسیار غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران از تماس تلفنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است