استانی 18:33 - 11 فروردین 1399
ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه از بازگشت ۵۴۲ خودرو با سرنشینان غیربومی به مبدا و پلمب ۴ واحد صنفی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا خبرداد.

بازگشت ۵۴۲ خودرو از پایگاه‌های غربالگری شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اسفندیار تاجمیری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر محدودیت تردد خودروها در ۱۲و۱۳ فروردین، اظهار کرد: تردد خودروهای درون و برون‌شهری در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا در راستای تامین امنیت سلامت شهروندان ممنوع است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان، با اشاره به محدودیت ورود خودروهای غیربومی از هشتم فروردین به شهرستان و استان، افزود: در راستای اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا از هشتم فروردین تا کنون ۵۴۲ خودرو با سرنشینان غیربومی در پایگاه های ایست، کنترل و غربالگری شهرستان در ورودی‌های شهری و جاده‌ای ازجمله؛ عوارضی آزاد راه کاشان و پلیس راه به شهر مبدا، بازگشت داده شد، همچنین ۴ خوردو به مدت ۱ ماه توقیف و ۵۸ خودرو به ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

فرماندار شاهین شهر و میمه، با تقدیر از همکاری اصناف در تعطیلی فعالیت خود در شهرستان، افزود: پس از ابلاغ تعطیلی اصناف غیرضروری در راستای اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا، ۴ واحد صنفی متخلف به مدت یک ماه پلمب شد.

انتهای پیام


10463449
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است