استانی 14:50 - 21 بهمن 1394
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دهه فجر و یوم الله۲۲بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یداله موحد در بیانیه ای به مناسبت یوم اله 22بهمن گفت: تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها، تحمیل ها و تحریم ها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امامراحل(ره)و شهیدان ایجاد نکرد و بی شک انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر اراده یک ملت است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ابراز داشت: رأی قاطع مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی، حاکی از یکپارچگی، وحدت و انسجام بود که به رهبری حضرت امام خمینی (ره)تحقق یافت.

وی افزود: انقلابی که با دین رحمانی اسلام پیوند خورد و استقلال، آزادی و حاکمیت رأی و نظر همه ی ایرانیان بر سرنوشت خود را به همراه آورد.

یداله موحد گفت: گذشت37سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این دستاورد ارزشمند را به نگینی درخشان در پهنه هستی تبدیل کرده است.

وی افزود: با ایستادگی در برابر حربه‌های نافرجام دشمنان ایران اسلامی همچون ترورهای ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، تحریمهای ناعادلانه و جوسازی‌های رسانه‌ای، در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردمی همیشه در صحنه، به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است و حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله‌های ایمان و اقتدار در عرصه بین‌المللی، حفظ خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن پاسداشت یوم الله۲۲بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان،حضرت آیت الله خامنه ای گفت: از تمام مردم ولایی، بالاخص خانواده ی بزرگ قوه قضائیه دعوت می کنم که چونان سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/گ


7672472
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است