استانی 11:53 - 20 مرداد 1399
ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح تابستانه کتاب تا ۳۰ مردادماه امسال ادامه دارد.

طرح تابستانه کتاب؛ فرصتی برای دوست‌داران یار مهربان

محمود علی‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای طرح تابستانه کتاب، اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب از ۱۸ تا ۳۰ مردادماه با تخفیف ۲۰ درصدی برای مخاطبان برگزار می‌شود.

وی افزود: افراد در ساعت‌های ۹ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۱ می‌توانند به کتاب‌فروشی‌ها برای خرید کتاب تا سقف ۱۵۰ هزار تومان برای هر فرد مراجعه کنند.

این مسئول تصریح کرد: انتشار و توزیع عادلانه کتاب، استفاده بیشتر مردم از کتاب و افزایش خرید آن، از اهداف این طرح به شمار می‌رود. همچنین افرادی که به‌صورت خانوادگی و یا دوستانه به کتاب‌فروشی‌ها مراجعه کنند، می‌توانند از تخفیفات بیشتری برای خرید کتاب بهره ببرند.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: از طرح بهارانه کتاب در استان استقبال خوبی به عمل آمد و کل یارانه‌های فصل بهار نیز به نشریات اعمال شده ‌است.

گفتنی است، تاکنون ۷ کتاب‌فروشی شهر کتاب، منهاج، کتابکده فرهنگ، کتاب‌فروشی فرهنگیان زنجان، پاتوق کتاب زنجان، کتاب شهر در خرم‌دره و کتاب و نوشت‌افزار بهمن در شهرستان ابهر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام


10660006
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است