بین‌الملل 15:24 - 27 مهر 1399
پادشاه عربستان سعودی اعلام کرد حل چالش‌های پیش‌روی جوانان و حمایت از آنها به ویژه در سایه شرایط کنونی، در رأس اولویت‌های کاری گروه ۲۰ است.

پادشاه سعودی اولویت‌های نشست سران گروه ۲۰ در ریاض را اعلام کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در سخنرانی خود در نشست سران کارگروه تماس جوانان که در آن نشست، حمد آل الشیخ، وزیر آموزش عربستان به جای پادشاه سعودی سخنرانی وی را ایراد کرد، گفت: عربستان در ریاست خود بر گروه ۲۰ در سال جاری بر شنیدن توصیه‌های کارگروه جوانان ۲۰ از طریق نشست‌های مختلف اهتمام ورزیده است، چراکه ما توجه فوق العاده‌ای را برای بررسی سیاست‌گذاری‌های مربوط به جوانان و آموزش و مشاغل آنها قائل هستیم، به این دلیل که آنها نیروی حقیقی آینده هستند.

وی ادامه داد: جوانان بخش اساسی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند به همین دلیل گروه تماس جوانان ۲۰ تریبون تاثیرگذاری به حساب می‌آید که این امکان را برای رهبران جوان فراهم می‌سازد تا در گروه ۲۰ شرکت کنند.

پادشاه سعودی تصریح کرد: تنوع فرهنگی ما یکی از دستاوردهای مهمی است که باید آن را جهت دست‌یابی به راه حل‌هایی برای قرن بیست و یکم به کار بگیریم، دیدگاه‌های متنوع شما ایده جدیدی را برای بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی ما در آینده و ارائه پیشنهاد برای راه‌حل‌های لازم ایجاد کرد.

وی ادامه داد: حفظ زندگی و عزت انسان از مهم‌ترین اولویت‌های ما به عنوان رهبران گروه ۲۰ است، ما توجه فوق‌العاده‌ای را برای بررسی سیاست‌های مربوط به جوانان و آموزش و مشاغل آنها قائل هستیم. گروه ۲۰ در دوره آتی بر دو بخش اساسی متمرکز خواهد بود که عبارت از حفظ جان‌ها و بازپس‌گیری رشد جهت پشت سرگذاشتن بحران کروناست.

انتهای پیام


10769030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است