سیاسی 10:42 - 01 اردیبهشت 1393
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده دوره گذشته مجلس گفت: اخباری مبنی بر حضور خواننده و رقاصه‌ مصری در جشن نوروزی ایران در قاهره که از سوی دفتر حافظ منافع ایران برگزار شده، حاشیه‌ساز شده است. به نظر می‌رسد امانی که عهده دار نمایندگی ایران در مصر است، اطلاعی از خواننده و رقاصه بودن این مهمان ناخوانده نداشته است... عمده این اشتباهات به نظر من سهوی است نه عمدی.

خبرآنلاین: حشمت الله فلاحت پیشه نماینده دوره گذشته مجلس گفت: اخباری مبنی بر حضور خواننده و رقاصه‌ مصری در جشن نوروزی ایران در قاهره که از سوی دفتر حافظ منافع ایران برگزار شده، حاشیه‌ساز شده است. به نظر می‌رسد امانی که عهده دار نمایندگی ایران در مصر است، اطلاعی از خواننده و رقاصه بودن این مهمان ناخوانده نداشته است... عمده این اشتباهات به نظر من سهوی است نه عمدی.



روزنامه قانون نوشت: با این حال فارغ از اینکه چه کسی اشتباه را صورت داده است، باید اشتباه سهوی جبران شود. بر همین اساس تاکید دارم که اشتباه امانی در قاهره قابلیت جبران دارد. اما اعتقاد دارم همین اشتباهات که سهوی صورت می‌گیرد باید از دامن جمهوری اسلامی ایران پاک و دور شود.



گفته می‌شود امانی باقی مانده از تیم احمدی‌نژاد است به همین دلیل تندرو‌ها و افراطی‌های داخلی نسبت به این اتفاق واکنش نشان نداده‌اند. اما اعتقاد دارم باید این عبارت که فردی از تیم کدام دولت است را از ادبیات سیاسی و دیپلماسی حذف کنیم.



به هر حال در گذشته افرادی از تیم احمدی‌نژاد اشتباهاتی انجام داده اند و مجلس واکنش های تندی اتخاذ کرده است. بنابراین درست نیست به دلیل اینکه امانی از تیم احمدی نژاد است اشتباه او نادیده گرفته شود بلکه اگر اشتباه دیپلماتی از هر تیمی رخ دهد باید جبران و دامن جمهوری اسلامی ایران از اینگونه اشتباهات پاک شود.

3535641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیین تشییع شهید گمنام روز دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ماه - در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهانش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» میراحمدی گفت: هرگونه صدور ویزا، برگ خادم و دفترچه خادم برای اتباع باید خارج از استان خوزستان صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان انرژی اتمی درباره هدف کنفرانس بین المللی صنعت هسته ای توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کریمی ثابت درباره هدف نشست بین المللی صنعت هسته ای توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور امیر سرلشکر موسوی، به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار سیاری گفت: همه دانشجویانی که در مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحصیل می‌کنند باید بتوانند نیاز‌های جنگ آینده را تامین کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر انقلاب فرمودند: امسال، حج ما، حج برائت است بنابر تعالیمی که جناب ابراهیم به ما داده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگزاران حج صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است