استانی 19:16 - 05 آذر 1393
بهرامی در گفت‌وگو با فارس:
رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: سرمربی تیم فوتبال صبا قم با حضور در ساختمان این هیئت قرارداد خود را باشگاه صبای قم فسخ کرد.

مرفاوی با حضور در هیئت فوتبال قم قرارداد با صبا را فسخ کرد

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ تصریح کرد: عبدالصمد مرفاوی عصر امروز در ساختمان هیئت فوتبال استان قم حضور یافت و خواستار فسخ قرارداد خود با باشگاه صبا شد که این اقدام با توجه به ادله و درخواست این مربی صورت گرفت.

وی یادآور شد: فسخ قراداد مرفاوی پیش از این در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال صورت گرفته بود و وی برای دریافت خروجی از استان قم به هیئت فوتبال مراجعه کرد و فرم مربوط به این موضوع را در دفتر هیئت فوتبال استان قم کامل کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در پاسخ به اینکه آیا مرفاوی می‌تواند بدون درجریان قراردادن باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند،‌ تصریح کرد: با توجه به قانونی در سازمان لیگ برتر در صورتی که مربیان یا بازیکنان تا نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 40 درصد از قرارداد منعقد شده با باشگاه خود را دریافت نکرده باشند می‌توانند درخواست فسخ قراداد داشته باشند.

وی عنوان کرد: به همین منظور مرفاوی امروز به ساختمان هیئت فوتبال استان قم مراجعه کرد و خواستار فسخ قرارداد همکاری خود با باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم شد و سپس هیئت فوتبال را ترک کرد که البته ما این موضوع را به اطلاع مدیرعامل باشگاه صبا نیز رساندیم.

خبر فسخ قرارداد عبدالصمد مرفاوی با باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و تیم فوتبال این باشگاه که هم اکنون در مکان ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد امروز بر روی خروجی برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفته بود.

این در حالی است که به محض انتشار این خبر، فسخ قرارداد سرمربی صبای قم از سوی مسئولین این باشگاه غیر واقعی و کذب تلقی شد در حالی که عبدالصمد مرفاوی امروز در تمرینات صبای قم نیز حضور یافته بود و به نظر می‌رسید که قصد آماده‌سازی تیمش را برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارد.

مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم معتقد هستند اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیافتد و مرفاوی چنین اقدامی بخواهد انجام بدهد،‌ باید نامه فسخ قرارداد با هماهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و با امضای مدیرعامل باشگاه به سازمان لیگ ارسال شود.

عبدالصمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم صبا امروز در تمرینات تیم که از ساعت 12 تا 14 در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم برگزار شد حضور یافته و بدون طرح چنین موضوعی، تیم صبا زیر نظر وی و سایر اعضای کادر فنی برای ادامه بازی‌های لیگ آماده می‌شد.


5279504
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است