استانی 01:38 - 07 آذر 1393
رئیس بهزیستی ملایر خبر داد
رئیس بهزیستی ملایر از فعالیت 9 مرکز ترک اعتیاد شامل هفت کمپ، یک مرکز دی آی سی و یک مرکز درمان سرپایی زیر نظر سازمان بهزیستی در این شهر خبر داد.

فعالیت 9 مرکز ترک اعتیاد دارای مجوز در ملایر

حمیدالله فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به خدمات بهزیستی شهرستان، یکی از این اقدامات را مشاوره و خدمات‌دهی به معتادان در راستای بهبود این افراد دانست.

وی بیان کرد: در حال حاضر 9 مرکز ترک اعتیاد شامل هفت مرکز اقامتی میان‌مدت، یک مرکز دی آی سی و یک مرکز درمان سرپایی زیر نظر سازمان بهزیستی در ملایر فعالیت دارند.

رئیس سازمان بهزیستی ملایر تصریح کرد: مراکز اقامتی میان‌مدت (کمپ) نیز با داشتن مجوز رسمی به معتادان و مراجعان خدمات ارائه می‌دهند که پنج مرکز در روستاها و دو مرکز نیز در شهر ملایر فعال است.

وی به فعالیت مرکز «دی آی سی» شهر ملایر اشاره کرد و افزود: این مرکز به معتادان در حال ترک، مبتلایان به ایدز و هپاتیت خدمات ارائه می‌دهد به طوری که سالانه بیش از 200 نفر از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

فارسی دیگر خدمات این مرکز را شامل مشاوره آسیب‌های اجتماعی، بیماری‌های پرخطر، مشاوره پیشگیری از ایدز و هپاتیت و... برشمرد.

وی از فعالیت کلینیک درمانی سرپایی «رها» در ملایر خبر داد و گفت: این مرکز خدمات متادون درمانی به بیماران ارائه می‌دهد.

رئیس بهزیستی ملایر با بیان اینکه فعلاً برنامه‌ای برای افزایش تعداد کمپ‌ها در ملایر وجود ندارد گفت: هدف ما ارتقای کیفیت مراکز فعلی است.

فارسی در ادامه تصریح کرد: امسال 300 میلیون تومان به 35 بیمار بهبودیافته وام خوداشتغالی از سوی اداره بهزیستی ملایر پرداخت شده است. در حال حاضر 60 پرونده دیگر نیز در نوبت دریافت وام قرار دارند که با توجه به اعتبارات این وام‌ها به متقاضیان داده خواهد شد.

رئیس بهزیستی ملایر یادآور شد: مبلغ این وام‌ها با توجه به شرایط کاری بهبودیافته است که از 3 میلیون تومان شروع و تا 10 میلیون تومان می‌رسد.


5286814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است