اقتصادی 11:44 - 09 اسفند 1395
با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان از چند سامانه بانکداری الکترونیکی و نظارت بانک مرکزی رونمایی شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایسنا، پنجاه و ششمین جلسه سالیانه مجمع عمومی بانک مرکزی صبح دوشنبه با حضور حجت الاسلام ‏والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد‌.‌

در این نشست، دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی، گزارشی را درباره عملکرد و جهت گیری های ‏سیاستی بانک مرکزی و تحولات متغیرهای اقتصادی کشور درسال ١٣٩٤ ارائه کرد‌

در ادامه جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی، گزارش هیأت نُظار بانک مبنی بر بررسی ترازنامه و صورت های مالی سال ٩٤ بانک مرکزی قرائت شد.

تصویب صورت های مالی سال ٩٤ با توجه به گزارش هیأت نظار، اتخاذ تصمیم در مورد تقسیم سود و افزایش سرمایه از دیگر مواردی است که در دستور کار این نشست مجمع قرار دارد.

رییس‌ جمهوری در حاشیه نشست سالیانه مجمع عمومی بانک مرکزی ، از نمایشگاه سامانه‌های جدید بانک مرکزی که به منظور تسهیل در پرداخت از طریق تلفن همراه و اینترنت ایجاد شده اند و همچنین سامانه‌های نظارت دقیق بر سیستم بانکی و پولی کشور ، بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جریان این بازدید که روز دوشنبه انجام شد ، از طرح جدید اسکناس ده هزار ریالی با نقش حافظیه شیراز رونمایی کرد.

استفاده از چاپ برجسته بر روی اسکناس، چاپ کلیه نقوش به صورت خطی، استفاده از نخ امنیتی در پشت اسکناس و چاپ تصویر مکمل مخفی از ویژگی‌های اسکناس جدید ده هزار ریالی است.

رییس‌ جمهوری همچنین از کتاب کره طلای جواهر نشان نیز در این نمایشگاه بازدید کرد.

رییس جمهوری قرار است در جمع مدیران  و کارشناسان بانک مرکزی و مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک‌های کشور سخنرانی کند.

اسکناس 10 هزار ریالی جدید رونمایی شد

 

 آخرین اخبار مهم ایران و جهان در تلگرام

 درمانکده طب اسلامی - سنتی


8863358
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکان برق با کاهش هر کیلووات مصرف نسبت به سال قبل امتیاز و شانس بیشتری برای قرعه کشی خودرو خواهند داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به تاکید برنامه هفتم بر خودکفایی برنج به عنوان دومین محصول استراتژیک، مسئولان وزارت جهاد با افزایش بهره‌وری در واحد سطح، اجرای امور زیربنایی در اراضی شمالی و توسعه کشت ارقام جدید به دنبال خودکفایی هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز ۱۸ اردیبهشت، شاخص کل بورس ۱۲۷ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران گفت: مصوبه سازمان بورس ناشران را شامل می‌شود به عبارتی بازارگردانی ابزار‌های ثانویه ادامه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران با توجه به رشد خودرو‌های الکتریکی در چین و آمریکا رشد تقاضای بنزین در سال جاری کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار و بررسی‌های صورت گرفته میزان قاچاق ماهانه زعفران به بیش از ۱۰ تن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار و بررسی‌های صورت گرفته میزان قاچاق ماهانه زعفران به بیش از ۱۰ تن رسیده است که با رفع موانع صادراتی ماهانه ۱۶ میلیون دلار ارز وارد کشور می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی نکاتی را مطرح کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با اجرایی شدن طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن که در شورای نگهبان به تصویب رسید بازار اجاره مسکن رو به بهبود می‌رود و شاهد تقویت بازار خرید و فروش خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مشاغلی که فروش کالای ایشان کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده، ملزم به ارائه دفاتر و ترازنامه نیستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است