اقتصادی 13:38 - 08 اردیبهشت 1403
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرای پروژه های نهضت ملی  جزو برنامه‌ها و اولویت های ما به شمار می رود  افزود: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی با بیان اینکه  از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است گفت:۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است گفت: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه از تمامی سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم که در این زمینه ورود کرده و اقدام به اجرای پروژه‌ها عمرانی و تجاری کنند.


12051072
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت:سال 95 در اثر تصمیم بانک مرکزی برای افزایش نرخ سود از 15 به 20 درصد 3 بانک مهم کشور ناتراز شدند که این نمونه ای از تضعیف بنگاه های پولی است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» معاون اقتصادی بانک مرکزی شرط اول تحقق بهتر سیاست های پولی و ارزی را شهرت و اعتبار بانک مرکزی دانست و گفت: نرخ سالانه تورم مصرف کننده که در فروردین 1402، 47.6 درصد بود (طبق گزارش مرکز آمار) اکنون به 38.8 درصد رسیده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: 2.5 میلیارد بشکه معادل نفت خام، مجموع ذخایر جدید اکتشافی در دولت سیزدهم بوده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» بدهی جهانی تنها در سه ماهه اول سال جاری میلادی 1.3 تریلیون دلار افزایش داشته و به رکورد 315 تریلیون دلار رسیده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتاق اصناف تهران گفت سازمان مالیاتی موافقت کرد افرادی که فروششان بالاتر از 18 میلیارد تومان بوده و نمی توانند از تسهیلات تبصره 100 برخوردار شوند اظهارنامه تعاملی برایشان تولید شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حوزه فضایی در دولت سیزدهم احیا و متحول شده است به طوری که از ابتدای فعالیت این دولت تا کنون 12 پرتاب ماهواره به فضا انجام شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: میادین شادگان، کوپال، آبان، پایدار غرب، دال پری، پایدار شرق و چشمه خوش، 7 میدان نفتی است که سرمایه گذاران آن خارجی هستند.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، با دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل پالایشگاه تهران گفت: با اجرای طرح های کیفی سازی، میزان گوگرد نفت کوره بعد از اجرای این پروژه به کمتر از نیم پی پی ام خواهد رسید که در حال حاضر حدود 7 درصد وزنی است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» ظاهراً چند صباحی است که آقای صالحی امیری پس از تغییر دولت و کنار رفتن آقای روحانی و رفقایش، قصد کرده از آن سابقه ی امنیتی و یا دولتی –دست کم در ظاهر- فاصله گرفته و به جرگه ی شبه روشنفکران و منوّرکنندگان ذهن های اجتماعی بپردازد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است