اجتماعی 16:50 - 17 آذر 1398
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان تهران از تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در سطح استان تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در تهران

به گزارش ایسنا، فریدون عطایی در حاشیه برگزاری جلسه رفع موانع تولید استان تهران در جمع خبرنگاران از تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در استان تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر اطلاعات جزیره‌ای از نحوه سرمایه گذاری و اشتغال در بخش‌های مختلف استان تهران وجود دارد و می‌توانیم با یکپارچه کردن این اطلاعات دسترسی ساده‌تری به مجموعه‌هایی که قصد سرمایه گذاری دارند بدهیم.

وی افزود: قطعا استان تهران در بخش‌های مختلف همچون گردشگری، صنایع تولیدی و ... ظرفیت بسیاری دارد اما متاسفانه برخی از آنها به درستی مورد توجه قرار نمی‌گیرند در حالیکه می‌توانند در عرصه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نقش بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به موقعیت متفاوت استان تهران نسبت به سایر کشور در حوزه سرمایه گذاری گفت: جلسات ستادهای رفع موانع تولید در استان تهران به ریاست استاندار تهران برگزار می‌شود که قطعا در این جلسات تسهیل امور صنایع تولیدی به طور جد مد نظر قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم که موانع بر سر واحدهای تولیدی باهمکاری سایر دستگاه‌ها حل و فصل شود. همچنین در این جلسات درخواست‌های سرمایه گذاری در سطح استان تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد و طرح‌هایی که مورد تایید دستگاه‌های اجرایی باشند عملیاتی خواهند شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان تهران تاکید کرد: دستگاه‌های حوزه میراث فرهنگی در سطح استان تهران محرک جذب سرمایه گذاری خوبی شدند که امیدواریم در آینده نیز با تسهیل امور شاهد جذب سرمایه بیشتر در این حوزه باشیم. یکی از اقدامات ما در سطح استان تثبیت اشتغال موجود است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود مشکلات بسیاری برای واحدهای تولیدی ایجاد شده که در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به حل و فصل این مشکلات اقدام کنیم.

انتهای پیام


10313765
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است