استانی 15:10 - 01 اردیبهشت 1400
فرماندار قزوین:
ایسنا/قزوین فرماندار قزوین گفت: از بهمن ماه ۹۹ تاکنون تعداد ۶۶۳۶ نفر در شهرستان قزوین که شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و پاکبانان هستند در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

تاکنون بیش از ۶۶۰۰ قزوینی در برابر کرونا واکسینه شده‌اند

محمد شفیعی در اولین جلسه ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا که چهارشنبه یکم اردیبهشت در دفتر فرماندار برگزار شد؛ گفت: در راستای مهار و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ جان و سلامت هم‌وطنان خود با راه‌اندازی این ستاد ضمن فراهم کردن زیرساخت و شرایط مناسب سعی بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح واکسیناسیون را داریم لذا با ایجاد پایگاه‌های سلامت فرآیند واکسیناسیون را بیش از پیش در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: جهت سهولت در امر اجرای طرح واکسیناسیون، شهر قزوین به چهارمنطقه شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم و در هر منطقه یک مجتمع به عنوان پایگاه سلامت تعیین، تجهیز و در هفته جاری آماده کار خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین، وی ادامه داد: در منطقه شمال «سالن دانشگاه پیام نور»، جنوب «دانشگاه علمی کاربردی شهید رجایی شهرداری قزوین»، شرق «مجموعه ورزشی هلال‌احمر» و در منطقه غرب «سالن دانشگاه فرهنگیان» جهت اجرای طرح واکسیناسیون آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.

شفیعی با اشاره به رعایت بهداشت محیطی در پایگاه‌های مذکور جهت حفظ سلامت شهروندان به نحوه و چگونگی مراجعه عموم گفت: در انتخاب پایگاه‌های سلامت جهت اجرای طرح کلیه پروتکل‌های بهداشتی اعم از مکان، نیروی انسانی، تجهیزات و موقیعیت پیرامونی و محیطی جهت تردد افراد درنظر گرفته شده است لذا با توجه به اولویت‌بندی صورت گرفته توسط کادر بهداشت و درمان واجدین شرایط مانند سالمندان و غیره در زمان‌بندی مشخص شده با مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه سلامت در محل زندگی خود با ارائه کارت ملی می‌توانند واکسینه شوند.

فرماندار قزوین با اشاره به اینکه در زمان اجرای طرح واکسیناسیون در محیط های مذکور آمبولانس، پزشک و مراقب سلامت حضور دارند، خاطرنشان کرد: از بهمن ماه ۹۹ تاکنون تعداد ۶۶۳۶ نفر در شهرستان قزوین که شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و پاکبانان هستند در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام


11035693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است