استانی 01:28 - 09 مرداد 1393
استاندار خراسان‌رضوی:
استاندار خراسان‌رضوی گفت: توسعه ورزش همگانی، سبب تقویت همبستگی و افزایش مشارکت اجتماعی مردم می‌شود.

توسعه ورزش همگانی سبب افزایش مشارکت اجتماعی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌رضا رشیدیان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان در استانداری خراسان‌رضوی بر تلاش مضاعف مسئولان استان در رشد و توسعه ورزش همگانی به عنوان عاملی تاثیرگذار در ایجاد شور و نشاط عمومی و امید به زندگی تاکید کرد.

وی افزود: انجام فعالیت‌های ورزشی به‌ویژه ورزش‌های همگانی به دلیل اثرات مثبتی که در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و سلامت جامعه دارد، بهبود روابط اجتماعی را به دنبال دارد.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: تقویت همبستگی، افزایش مشارکت اجتماعی تمام گروه‌ها، تحکیم روابط و پیوندهای اجتماعی از دیگر پیامدهای مطلوب ورزش‌های همگانی است.

رشیدیان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای ارتقای جایگاه ورزش این استان در کشور ، تصریح کرد: تقویت فرهنگ ورزش همگانی زیربنایی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

وی اختصاص اعتبار به حوزه ورزش را به دلیل ارتباط مستقیم آن با سلامت جسمی افراد، نوعی سرمایه‌گذاری دانست و تاکید کرد: این امر علاوه بر ارتقای شاخص‌های سلامت و بهره‌وری نیروی کار، کاهش هزینه‌های درمانی را موجب می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی بر لزوم ساماندهی پراکندگی فضاهای ورزشی و فراهم آوردن فرصت‌های برابر در این حوزه برای مناطق مختلف استان تاکید کرد و اظهار داشت: مقوله ورزش از اهمیت خاصی در مباحث اجتماعی برخوردار است و مسائل مربوط به آن باید به دقت مورد نظارت و بازبینی قرار گیرد.

وی گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بالقوه و جوانان علاقه‌مند و مستعدی است که باید با بهره‌گیری و به فعلیت رساندن آن‌ها زمینه را برای بروز و ظهور توانمندی‌های استان در حوزه ورزش فراهم کنیم.


4358328
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است