بین‌الملل 21:24 - 09 مرداد 1393
ادعاهای رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان علیه جنبش حماس و مسؤول دانستن مقاومت فلسطین در ادامه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه، به دست آویزی برای رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس جهت توجیه کشتار زنان، کودکان و افراد سالخورده فلسطینی تبدیل شده است.

کمک تبلیغاتی عربستان به صهیونیست‌ها در جنگ غزه

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از منابع رسانه‌ای، رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد که وزارت خارجه این رژیم ادعاهای "ترکی فیصل" را به چندین زبان ترجمه کرده و آن را در بولتنی بین نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های خارجی در تل آویو توزیع کرده است.

ترکی فیصل



علاوه بر این، از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی خواسته شده است از این اظهارات، برای توجیه مواضع این رژیم در جنگ غزه استفاده شود.

این رادیو خاطرنشان کرد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تلاش می کنند تا از مطالب منتشر شده نویسندگان عرب مخالف حماس، که این گروه را مسؤول جنگ غزه می‌دانند، استفاده کنند.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در حال پوشش دادن مطالب منتشر شده در شبکه‌های تلویزیونی مصر ضد جنبش حماس هستند؛ و کارشناسان صهیونیست با حضور در برنامه‌های تلویزیونی رژیم اشغالگر، ادعا می‌کنند که از حجم انتقادات مطرح شده در رسانه‌های مصر ضد حماس، شگفت زده شده‌اند.

از سوی دیگر، روزنامه "یدیعوت احرونوت" چاپ رژیم صهیونیستی فاش کرد، کابینه نتانیاهو در زمینه آتش بس تمایل بسیاری به عربستان دارد؛ چرا که عربستان و مصر هردو نمی‌خواهند جنبش حماس پس از جنگ، دستاوردهایی را محقق کند.

این روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی در سایت خود تأکید کرد که این رژیم خواستار کشاندن عربستان به تلاشها برای آتش بس است، تا از این راه، روابط با عربستان نزدیکتر شود.

ژنرال "الیعازر مروم" فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: "این جنگ نشان داد که اسرائیل باید برای ایجاد ائتلاف مصر – عربستان – اسرائیل، جهت مقابله با جنبش‌های افراطی تلاش کند."


4362422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا به سر می‌برد، با آقای سامح شکری وزیر خارجه مصر دیدار و در خصوص آخرین روند تلاش‌های فی مابین برای ارتقای روابط...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع دیپلماتیک در اتحادیه اروپا اعلام کردند، کمیسیون اتحادیه درحال کار بر روی اعمال تحریم‌هایی بر بخش پرسود گاز روسیه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از رهبران حماس، آمریکا را مهمترین عامل شکست مذاکرات آتش‌بس قلمداد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از دانشجویان حامی فلسطین از دانشگاه مکزیک در اعتراض به تهاجم صهیونیست‌ها به نوار غزه در مکزیکوسیتی تجمع کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع صهیونیستی فاش کردند این رژیم حتی در صورت وجود آتش بس به رفح حمله خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سفیر آمریکا در اوکراین اعلام کرد، واشنگتن مخالف استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از تصمیم جمهوری ترینیداد و توباگو در به رسمیت شناختن کشور فلسطین، سازمان همکاری اسلامی از همه کشورهای جهان خواست تا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ترکیه بازگشت به اجرای برنامه مونتاژ جنگنده نسل جدید F-35 را منوط به لغو تحریم‌های آمریکا دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طی تیراندازی در یک منطقه واقع در شمال شرق پاریس یک نفر کشته و ۳ تن دیگر به شدت مجروح شدند و عامل تیراندازی نیز فرار کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اوپک می‌گوید عراق و قزاقستان تا پایان سال جاری مازاد تولید نفت خود را که به حدود یک میلیون بشکه در روز می‌رسد، به طور کامل جبران خواهند کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است