اقتصادی 12:37 - 15 تیر 1394

آخرین متن منتشر شده در حساب توییتر رسمی شرکت تلگرام حکایت از رفع مشکلات فنی این برنامه پیام‌رسان در ایران دارد و این قول داده شده است که تلگرام در ایران مانند قبل، سریع عمل کند.



به گزارش تسنیم برنامه پیام‌رسان موبایلی تلگرام از اواخر سال گذشته تا اوایل سال جاری مورد استقبال شمار زیادی از کاربران ایرانی قرار گرفت اما همزمان با این استقبال، رفته رفته کند شد تا جاییکه در برخی نقاط کشور کاملا از کار افتاد.



در چنین شرایطی که کاربران احساس می‌کردند این شبکه اجتماعی به دلیل سیاست‌های داخلی در حال مسدودسازی است اما وزیر ارتباطات و سخنگوی وی صراحتا این موضوع را تکذیب کردند و گفتند که هیچ برنامه‌ای برای فیلتر کردن تلگرام ندارند.



دقیقا همزمان با این اظهارات، تلگرام هم توییتی رسمی منتشر کرد و اختلالات و کندی‌های این برنامه در ایران را به گردن شرکت‌های تأمین کننده اینترنت انداخت و صراحتا گفت که ما مشکلی نداریم.



بعد از این ماجرا و ادامه‌دار شدن اختلالات، معاون وزیر ارتباطات از نامه‌نگاری رسمی با تلگرام برای دعوت از آنها جهت رفع مشکلات این برنامه در ایران خبر داد.



مسئولان شرکت‌های اینترنتی و حتی مدیر مخابرات تهران نیز با فراگیر شدن دامنه اختلالات این شبکه پیام‌رسان اعلام کردند که هیچ نقشی در کندسازی تلگرام ندارند و عملا این کار سودی برای آنها ندارد؛ آنها معتقدند برخلاف اینکه عده‌ای گمان می‌کنند تلگرام مانع کسب ما شده اما بالعکس هر چقدر مردم از تلگرام استفاده کنند ما حجم بیشتری اینترنت می‌فروشیم و به سود ماست.



حال با گذشت چند ماه از اختلالات این شبکه پیام‌رسان، تلگرام این بار هم در حساب رسمی توییتر خود چنین نوشت:



"ما اشکالات فنی مسیردهی ترافیک در ایران را طی روزهای گذشته برطرف کرده‌ایم؛ بنابراین سرعت تلگرام در این کشور به حالت اولیه بازگشت و اجرای آن سریع شد."



آیا مشکلات شما در استفاده از این پیام رسان برطرف شده است و سرعت آن به حالت اولیه برگشته است؟

6704342
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به سکونت ۱۰ میلیون نفر در محلات بافت‌های فرسوده دولت با اجرای طرح کلید به کلید و بسته‌های تشویقی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کمک نوسازی بافت‌های فرسوده آمده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و محورهای منتهی به تهران را شاهد هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت هر روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا ۱۶ اردیبهشت ماه از سمت غرب کشور شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۱.۷۲ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت از صادرات خرمای ایرانی به ۸۲ کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل مرکز ملی شماره گذاری کالا ایرانگفت: تجار ایران باید برای هر کالا ۱۰ روبل پرداخت کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: هر بار با نزدیک شدن به محدوده حمایتی شاخص و سهام شرکت‌های بزرگ‌تر، شاهد سفارش‌های حمایتی بازارساز و نوسانات مثبت هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: تغییر در قانون پیش فروش مسکن، زمینه ساز انتقال و جذب سرمایه‌ گذاران مسکن می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی تهران گفت: ویلایی‌سازی در ایوانکی تهران از طریق مشارکت‌های مردمی توسعه پیدا می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است