استانی 19:20 - 29 دی 1398

۳۵ فیلم در مناطق کم برخوردار شیراز اکران می شود

به گزارش خبرنگارمهر، سازمان‌های مختلف یکشنبه در اولین کارگروه هنری دهه فجر انقلاب اسلامی که در حوزه هنری فارس برگزار شد به بیان برنامه‌های خود درآستانه دهه فجر پرداختند.

نماینده اداره کل اجتماعی استانداری فارس گفت: دهه فجر ازاهمیت زیادی در کشور دارد زیرا یک نسخه از مقاومت و پیروزی در جهان است.

یزدان شناس از اعضای شرکت کننده در این جلسه نیز درخصوص برنامه‌های این مجموعه در دهه فجرگفت: ما نمایندگی سازمان سینمایی اوج در استان فارس را اداریم و در دهه فجر نیز فیلم‌های مستند داستانی این سازمان را به نمایش می‌گذاریم.

یزدان شناس ایجاد گروه تخصصی انیمیشن، پوستر انقلاب، راه اندازی طراحان پوستراستان فارس و آغاز به کار جشنواره عماررا از برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

پیرانی از اداره کل ورزش و جوانان از برنامه‌های گسترده این سازمان دردهه فجرخبرداد و گفت: در حوزه‌های قهرمانی، همگانی وعشایری برنامه هاای برای اجرا در دهه فجر داریم و بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده است همچنین در دهه فجر استان فارس میزبان مسابقات بدمینتون جام فجراست که با حضور ۴۰ کشور از ۱۵ تا ۱۹ بهمن درشیراز اجرا می‌شود.

نماینده اداره کل بنیاد شهید استان فارس نیز برنامه‌های میثاق با شهدا، دیدارآزادگان با استاندار، برگزاری مسابقات قران ویژه خانواده شهدا و رونمایی از کتاب را از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.

روابط عمومی بسیج هنرمندان نیز با بیان اینکه سازمانها باید تشکیلاتی عمل کنند گفت: برای مقابله با جنگ نرم باید رسانه و آحاد مردم وارد عمل شوند.

حسن راهبرد با بیان اینکه امید آفرینی در برهه کنونی اهمیت دارد برلزوم برگزاری جشن‌هایی تاکید کرد که درآن مکتب و ساده زیستی سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی نشان داده شود.

کیا نماینده دانشگاه دانشگاه شیراز در این کارگروه ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی داشته است گفت: در این برهه از زمان و در برنامه‌های دهه فجرباید وحدت ملی حفظ و به سمت اجرای برنامه‌های پایدار پیش رویم.

مشکل گشا نماینده دفترامور بانوان استاداری فارس نیز گفت: امور بانوان استانداری نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار و فروش این محصولات در نمایشگاه را در دهه فجر دارد.

حسن دهقان سرپرست اداره فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز نیز از آمادگی شهرداری شیراز در برگزاری برنامه‌های دهه فجر خبردا د و گفت: شهرداری شیراز در دهه فجر برنامه‌های زیادی دارد و سعی در جلب مخاطب عام دارد.

وی اکران ۳۵ فیلم در مناطق کم بهرمند شیراز، افتتاح کانون هنرمندان فارس برای اولین بار و برگزاری نمایشگاه عکس شیراز در انقلاب را از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.


10352876
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است