استانی 21:26 - 19 بهمن 1394
دو بازیکن در صدر جدول گل‌زنان استقلال خوزستان در تاریخ مسابقات لیگ‌برتر قرار دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛پانزده دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور می‌گذرد و 35 تیم تا‌کنون در ادوار مختلف این مسابقات شرکت کرده‌اند که سهم خوزستانی‌ها، پنج تیم بوده است

فولاد خوزستان در 14 دوره، استقلال اهواز در 9 دوره، صنعت‌نفت آبادان در 5 دوره، استقلال خوزستان در 3 دوره و نفت مسجد‌سلیمان در یک دوره از این پیکارها به نمایندگی از استان فوتبال‌خیز خوزستان حضور یافته و روزهای تلخ و شیرین زیادی را برای فوتبال‌دوستان و هواداران خون‌گرم خوزستانی رقم زده‌اند.

استقلال خوزستان یکی از نمایندگان فوتبال خوزستان در سه دوره اخیر این پیکارهاست و علاوه بر اینکه عنوان قهرمانی نیم‌فصل نخست فصل‌جاری را به دست آورده، حسن بیت‌سعید مهاجم آینده‌دار و خوزستانی خود را هم به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها معرفی کرده است.

نگاهی به جدول گل‌زنان استقلال خوزستان در تاریخ لیگ‌برتر نشان می‌دهد که حسن بیت‌سعید و مهدی مومنی، به‌طور مشترک با 8 گل زده بهترین گل‌زنان تیم آبی‌پوش خوزستانی در سه دوره حضور این تیم بوده‌اند.

میلاد میداودی، مهاجم دو فصل اخیر تیم سایپا تهران نیز در فصل 93-92 که در واقع نخستین فصل حضور تیم استقلال خوزستان در مسابقات لیگ‌برتر بود، پنج گل به ثمر رساند و بهترین گل‌زن تیم خود در آن فصل شناخته شد.


انتهای پیام/ف

7666231
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است