ورزشی 13:47 - 08 فروردین 1394
مدافع تیم ملی امید گفت: لحظه شماری می کنم تا بازی با عربستان سر برسد.

چشمی: هیچ وقت رقص و پایکوبی عربستانی ها در ورزشگاه آزادی یادم نمی رودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران روزبه چشمی در خصوص وضعیت تیم ملی امید ایران گفت:خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد.خوشحالم از اینکه توانستیم دومین برد را به دست بیاوریم.


چشمی ادامه داد: فکر می کنم در نیمه اول خوب نبودیم٬ اما در نیمه دوم فلسطین حرفی برای گفتن نداشت و توپ و زمین در اختیار ما بود و توانسیتم 3 بار دروازه آنها را باز کنیم.


روزبه چشمی که امروز در غیاب بهنام برزای و علیرضا جهانبخش از اول بازی بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید را به بازو بسته بود٬ در این مورد گفت: بستن بازوبند تیم ملی کشورم یک افتخار خیلی بزرگ است.خدا کند در بازی توانسته باشم مانند علیرضا و بهنام کاپیتانی کرده باشم. البته از زمانیکه علیرضا وارد زمین شد بازوبند را به صاحب اصلیش تحویل دادم.


مدافع تیم ملی در خصوص بازی های بعدی گفت: خدا کند بازی با افغانستان را بتوانیم بدون هیچ اما و اگری ببریم و با خیال راحت جلوی عربستان قرار بگیریم.من از زمانیکه متوجه شدم عربستان در گروه ما قرار دارد٬ هر روز لحظه شماری می کنم تا روز بازی با عربستان فرا برسد.


چشمی افزود: هیچ وقت یادم نمیرود آنها پس از بردی که در ورزشگاه آزادی جلوی تیم بزرگسالان ما در مقدماتی جام جهانی بدست آوردند٬ چگونه جلوی چشم ما رقص و پایکوبی کردند. دعا کنید در این بازی گل بزنم.یک سورپرایز خوب برای هواداران دارم.


چشمی امیدوار است تا هواداران تیم ملی امید را در بازی با عربستان تنها نگذارند.


وی می‌گوید: فدراسیون میزبانی گرفته است تاتماشاگران از تیم ملی امید حمایت کنند. از آنهایی که در این 2 بازی ما را تنها نگداشتند واقعا ممنونم٬اما امیدوارم مردم در بازی با عربستان به ورزشگاه می آیند و مانند همیشه یار دوازدهم ما باشند و بتوانند تیم ملی امید را در بردن عربستان کمک کنند.


انتهای پیام/

6106343
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است