استانی 06:53 - 08 اسفند 1393
رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه:
رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه از آمادگی همه جانبه این اتاق از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوص کشور برای حضور در نمایشگاه‌های اقتصادی و فعالیت‌های تولیدی در اقلیم کردستان عراق خبرداد.

کاهش 50 درصدی هزینه برپایی نمایشگاه‌های اقتصادی برای ایرانیان در اقلیم کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یاسین رحیم‌فرج شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح شورای مشورتی اتاق‌های بازرگانی سنندج و سلیمانیه در سنندج، اظهار کرد: امید است با امضای این تفاهم‌نامه شاهد دمیدن روح تازه‌ای در مناسبات دوطرف باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت ما عملیاتی‌کردن بندهای این تفاهم‌نامه بوده و با جدیت هرچه تمام‌تر برای اجرایی‌ کردن آن تلاش خواهیم کرد تصریح کرد: اعتماد کاملی به اعضای اتاق بازرگانی سنندج داریم و برای رفع مشکلات و موانع پیش‌روی توسعه مبادلات تجاری بین دوطرف تلاش خواهیم کرد.

رحیم‌فرج خاطرنشان کرد: هم اکنون نمایشگاه‌های بین‌المللی تجاری و صنعتی در سه شهر اربیل، سلیمانیه و دهوک در اقلیم کردستان به صورت سالانه برگزار می‌شود و انتظار داریم حضور شرکت‌های ایرانی و بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه ها پررنگ‌تر باشد.

وی افزود: در همین راستا هزینه حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه‌ها و برپایی نمایشگاه‌های اختصاصی را 50 درصد کاهش می‌دهیم و حمایت‌های ویژه‌ای را در اینم خصوص به عمل خواهیم آورد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان عراق نیز در این جلسه گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های استان کردستان در سلیمانیه در افزایش سطح روابط بازرگانی میان جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان موثر خواهد بود.

شیخ مصطفی شیخ عبدالرحمان از آمادگی اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان برای مشارکت فعال و کارآمد در نمایشگاه‌ها و همایش‌های تخصصی بازرگانی در جمهوری اسلامی ایران نیز خبر داد.

شیخ مصطفی همچنین خواستار مشارکت سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع استان کردستان در توسعه زیرساخت‌های تولید اقلیم کردستان عراق و به ویژه استان سلیمانیه شد.


5933385
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است