استانی 09:27 - 30 تیر 1397

نبود پارکینگ در مکان های تفریحی شهر ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، پارک کوثر و بام ایلام از مناطق تفریحی شهر ایلام است که بیشتر ایام به خصوص فصل تابستان خانواده ها برای گردش و تفریح به این مکان ها می روند.

اما کمبود پارکینگ در این منطقه تفریحی از مشکلاتی است که باعث نگرانی مردم شده است.

مهدی رحمتی از شهروندان استان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مکان  پارک تفریحی از لحاظ امکانات بازی و سرگرمی برای بچه ها خوب است اما بحث پارکینگ در این مکان به عنوان یک دغدغه برای همه مردم است.

وی ادامه داد: چون این مکان یک مکان تفریحی بوده و هم اکنون نیز فصل تابستان است و در شب ها هوا بسیار خوب است جمعیت زیادی در این ایام به پارک جهت تفریح و گذراندن اوقات فراغت به این مکان می آیند به همین دلیل به خاطر نبود پارکینگ بارها شاهد تصادف زیادی در این مکان بوده ایم.

لزوم حل مشکلات مسیرهای دسترسی

سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسیر سمت بلوار پژوهش که به دانشگاه ایلام منتهی می شود فقط دارای یک لاین است لذا از مسئولان مرتبط در این امر درخواست داریم که به خاطر تسهیل در ترددها و جلوگیری از گره های ترافیکی در بحث ساخت لاین دوم بلوار اقدامات لازم به زودی صورت گیرد.

وی افزود: در پارک کوثر نیز فضای کافی جهت پارک وسایل نقلیه دارند به صورت دوبل توقف نکنند.

 راهکار شهرداری جهت حل این مشکل

طالب صادقیان شهردار ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پارک کوثر هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و فضای پارکینگ این مکان کافی و مناسب است اما تقاضا بالا است.

وی افزود: به دلیل این که تمرکز زدایی کنیم و مردم را به دیگر مکان ها دعوت کنیم پارک های کنار دست پارک کوثر احیا و اصلاح کردیم.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی توسعه پارکینگ در طول مسیر پارک خطی پژوهش نیز شروع شده و ظرف چند روز آینده شهروندان می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.


9848235
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است