استانی 00:05 - 08 اسفند 1393
رئیس هیئت گلف استان قم:
رئیس هیئت گلف استان قم از آغاز رقابت‌ بانوان گلف‌باز قم در مسابقات فصل جدید لیگ گلف بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

بانوان گلف‌باز قم در لیگ کشور به مصاف حریفان می‌روند

سیدمحمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هر ساله بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف کشورمان رقابت‌های لیگ کشور در هر دو رشته گلف و مینی‌گلف به انجام می‌رسد و تیم‌های مردان و بانوان قم نیز در این مسابقات به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی یادآور شد: به غیر از گلف و مینی‌گلف از حدود سه سال اخیر رشته‌ جدیدی به نام وودبال نیز به رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون گلف اضافه شده که در این رشته نیز دو سال است که مسابقات قهرمانی کشور به انجام می‌رسد و خوشبختانه بانوان و مردان وودبالیست قم نیز در آن حضور دارند.

رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: خوشبختانه هیئت قم در هر دو بخش مردان و بانوان هر سه رشته گلف، مینی‌گلف و وودبال در کشور صاحب مقام‌ها و موفقیت‌های خوبی است و با اینکه رشته‌ وودبال جدیدالورود است اما هم بانوان و آقایان وودبالیست قم در دو سال اخیر بین سه تیم برتر کشور بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز درخشش خوبی را از ورزشکاران قم در مسابقات قهرمانی کشور شاهد بودیم و حالا که نوبت به برگزاری رقابت‌های لیگ گلف بانوان باشگاه‌های کشور رسیده است و تیم گلف بانوان قم نیز در این مسابقات به مصاف حریفان می‌رود.

علویون یادآور شد: تیم گلف بانوان قم در حالی رقابت خود با حریفان شرکت‌کننده در فصل جدید رقابت‌های لیگ گلف بانوان باشگاه‌های کشور را از امروز آغاز می‌کند که این مسابقات به مدت چهار روز برای معرفی تیم‌های اول تا سوم در تهران به انجام خواهد رسید.

وی ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف، دیدارهای دور رفت از فصل جدید مسابقات لیگ گلف بانوان باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم از سراسر کشور برگزار می‌شود تا بانوان گلف‌باز در گروه‌های مختلف مقدماتی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: این رقابت‌ها به شکل نیمه‌متمرکز و به میزبانی زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد و بانوان گلف‌باز قم بعد از تمرینات خوبی که در آکادمی مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم داشته‌اند در این مسابقات به مصاف حریفان می‌روند.

وی در ادامه با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، اضافه کرد: تیم‌هایی از استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، تهران، لرستان، خوزستان، زنجان، قم، اردبیل، اصفهان و کرمان در رقابت‌های لیگ گلف بانوان کشور حضور دارند.

علویون خاطرنشان کرد: اعزام تیم گلف بانوان قم به مسابقات لیگ گلف بانوان کشور در حالی صورت گرفت که تیم مردان قم نیز هفته گذشته قرار بود برای حضور در لیگ دسته اول گلف مردان ایران راهی اهواز شود اما به‌دلیل گرد و غبار شدید اهواز این اعزام انجام نشد تا فدراسیون گلف زمان جدیدی را برای برگزاری مسابقات اعلام کند.


5932994
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است