استانی 23:24 - 05 فروردین 1398

احتمال سرریز شدن سدهای تهران وجود ندارد/آزمایش سامانه هشدار زودرس

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه دوشنبه و در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: از امروز صبح ستاد مدیریت بحران در تمام شهرستان‌ها شکل گرفته بود و آبیاری برای کاهش عوامل مخاطره آمیز اتخاذ شد.

وی افزود: سدهای استان تهران دارای ظرفیتی نیمه هستند و خروجی باران‌های تهران را ذخیره سازی می‌کنند و احتمال سرریز سدها در استان تهران متصور نیست.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: بنابر گزارش‌های رسیده اگر در تهران ۱۵ دقیقه بارندگی مستمر داشته باشیم این رودها مستعد سیلابی شدن هستند و البته این رودها لایروبی شده است.

وی گفت: شهرداری‌های استان تهران و شهرداری‌های ۲۲ گانه شهر تهران در آمادگی کامل به سر می‌برند و ستاد مدیریت بحران استان تهران تا اواخر هفته در آماده باش کامل به سر خواهد برد.

محسنی بندپی اضافه کرد: مسیرهای انحرافی در صورت سیلابی شدن رودکرج پیش بینی شده است، تا شهرهای غرب استان ایمن باشند، از مردم شریف استان درخواست می‌کنم که از اسکان در اطراف رودخانه‌های استان اجتناب کنند.

وی افزود: شهرداری تهران در ۵ منطقه استان تهران ماشین آلات و تجهیزات خود را متمرکز کرده و تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری تهران در آماده باش کامل هستند و سامانه هشدارهای زودرس از امشب در تهران آزمایش می‌شود.


10086896
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است