فرهنگی‌هنری 09:32 - 02 خرداد 1401
در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده است: در تداوم تقابل راهبردی انقلاب با استکبار جهانی، شاهد تلاش رژیم مافیایی و تروریستی آمریکا برای تهی کردن جامعه اسلامی از عناصر قدرت و مقاومت ملت ایران هستیم.

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس: تسلیم‌ناپذیری در برابر دشمن ضامن پیروزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، نسخه مقاومت و تسلیم‌ناپذیری در برابر دشمن را ضامن پیروزی و غلبه ملت ایران بر قدرت‌های سلطه‌گر در مقطع تاریخی حال حاضر دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: حماسه آزادسازی خرمشهر از حوادث و رخدادهای شگرف، ماندگار و سرنوشت‌ساز هشت سال دفاع مقدس است که درس‌ها و عبرت‌های آن برای همیشه تاریخ برای ملت ایران می‌تواند الهام‌بخش، آموزنده و راهگشا باشد.

این بیانیه افزوده است: رمز موفقیت و ایستادگی ملت ایران در دفاع مقدس که موجبات شکوفایی و بالندگی نام ایران و ایرانی در سپهر جهانی را در آن دوران تاریخی فراهم آورد، توکل بر قدرت لایزال الهی و اسلام عزیز و بهره‌مندی از ایمان و اراده راسخ و وحدت و یکپارچگی اقشار و آحاد مختلف ملت انقلابی و قهرمان ایران بود.

این بیانیه خاطرنشان کرده است: با گذشت چهل سال از عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ و شکست توطئه بزرگ نظام سلطه بین‌الملل در تحمیل جنگ هشت ساله، در تداوم تقابل بنیادین و راهبردی انقلاب و نظام اسلامی با استکبار جهانی، شاهد تلاش رژیم مافیایی و تروریستی آمریکا و اقمار کاخ سفید در جبهه استکبار برای تهی کردن جامعه اسلامی از عناصر قدرت و مقاومت ملت ایران به ویژه امید به آینده و افق‌های افتخارآمیز پیشرو هستیم.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد نام و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و تعظیم به مقام شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات بزرگ بیت‌المقدس و توصیه به ملت غیور ایران و مسؤولان با محور قرار دادن بیانیه گام دوم در تداوم روند تکاملی و تمدن‌ساز انقلاب اسلامی و نصب العین قراردادن منویات و رهنمودهای رهبر حکیم، فرزانه و عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در این راستا تأکید کرده است:  به حول و قوه الهی با هوشمندی، بصیرت و حضور آگاهانه و جهانی ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح مقتدر و افتخار آمیز کشور، ایران و ایرانی در تمامی عرصه‌ها بر بدخواهان و دشمنان پلید انقلاب و نظام اسلامی فائق و ناقوس مرگ و نیستی را برای آنان به صدا در خواهند آورد.

انتهای پیام/


11570236
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» این روز‌ها تامین آب آشامیدنی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه بشریت به شمار می‌رود. به این بهانه پنج فیلمی را معرفی کرده‌ایم که به به بحران آب اشاره داشته‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک صداگذار فیلم‌های سینمایی گفت: صداگذاری فیلم‌های با تعداد کاراکتر‌ها بالا دشوار است و همین که دیالوگ‌ها به گوش شنونده برسند سخت‌ترین کار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سینما گفت: وظیفه ستاد صیانت این است که یک بیانیه بدهد و عاملان اصلی تعداد مشخصی از فیلم‌ها که قاچاق شده‌اند را معرفی کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد ششم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» به قلم محسن عبّاسی ولدی راه‌های شکرگزاری به بچّه‌ها را آموزش می‌دهد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری برنامه سلام «صبح‌بخیر» گفت: من بعد از برنامه «دورهمی» خیلی آسیب دیدم. بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: با لغو روادید ایران با ده‌ها کشور دنیا، در حال حاضر امکان سفر بدون روادید نیمی از مردم دنیا به ایران وجود دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح مراسم یادبود سی‌و‌یکمین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی با عنوان «میراث مرتضی» برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح مراسم یادبود سی‌و‌یکمین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی با عنوان «میراث مرتضی» برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «بی‌پایان» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر با نمایش یکی از مهم‌ترین مقاطع زندگی شهید حسن طهرانی مقدم مقابل دوربین رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «تمساح خونی» در بازه زمانی ۴۰ روزه، ۱۰۰ میلیاردی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است