استانی 11:36 - 28 اردیبهشت 1401

مراسم بزرگداشت مرحوم فاطمی نیا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت مرحوم استاد عبدالله فاطمی نیا با حضور شخصیت‌های حوزوی، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی از اعضای خبرگان رهبری، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و همچنین با حضور مسئولین استان و اقشار مختلف مردم قم شامگاه سه شنبه در مسجد اعظم از سوی بیت آن مرحوم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام الله قرائت و سپس پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت ارتحال استاد فاطمی نیا قرائت شد و بعد از آن یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مداحی پرداخت.

آیت الله سید محمدمهدی میرباقری نیز سخنران این مراسم بود و وی در خصوص ویژگی‌های این استاد اخلاق حوزه علمیه به ایراد سخن پرداخت.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: مراسم تشییع گسترده مرحوم فاطمی نیا در تهران و قم نشان از محبت مردم به دین و عالمان دینی است و هر کسی برای خداوند کار کند مزد وی نیز همین است.


11565239
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت برنامه مجلس دوازدهم قرار دارد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» حرم مطهر بانوی کرامت در شب میلاد حضرت معصومه(س) باحضور باشکوه زائران و مجاوران حرم حال و هوایی خاص به خود گرفت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان از جاری شدن سیل در روستای فرومد از توابع شهرستان میامی خبرداد و گفت: این سیل خسارت مالی در پی نداشت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار است و مردم با رای خود خادمان نظام را انتخاب می کنند هرچه انتخاب بهتر و عالمانه تر باشد تاثیرات بیشتری بر جا می گذارد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرح آبرسانی به شهر زاهدان از دشت تهلاب بازدید کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: با آغاز مرحله دوم انتخابات در سه حوزه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مردم این شهرستان ها برای رأی دادن صف های طولانی تشکیل دادند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت اردبیلی ها با حضور در رواق رضوی به ساحت امام هشتم و خواهرش فاطمه معصومه (س) ادای احترام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار خراسان رضوی گفت: بارش های اخیر در برخی از مناطق روستایی شهرستان مشهد و کلات، منجر به مسدود شدن برخی از جاده ها شده بود، اما با تلاش مسئولان، تمامی شعب اخذ رای به موقع فعال شده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: تمدن ایرانی ذیل امامت و ولایت شکل گرفته و شکوه این تمدن در خانواده مستحکم و فرزندان سالم و آگاه است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار و امام جمعه زنجان ساعات اولیه رأی گیری با حضور در یکی از شعبه های اخذ رأی، ضمن بازدید از روند رأی گیری در شعب، رأی خود را نیز به صندوق انداختند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است