ورزشی 15:04 - 04 خرداد 1397

از تعجب وینفرد شفر تا پیشنهاد برگزاری جلسه با کارلوس کی‌روش

سعید فتاحی در خصوص جلسه هم اندیشی با حضور مربیان لیگ برتری که روز چهارشنبه گذشته برگزار شد، به خبرنگار مهر گفت: این سومین دوره ای بود که نشست هم اندیشی با حضور مربیان لیگ برگزار می شد. ما سالهای قبل هم این نشست را داشتیم و اتفاقا پیشنهادات خوبی می شد که آنها را اعمال می کردیم. امسال هم صد درصد نظراتی که به نفع فوتبال باشد را اجرایی می کنیم.

وی در خصوص غیبت تعدادی از سرمربیان تاکید کرد: ما به باشگاه ها نامه زده بودیم که چنین نشستی داریم. یک ماه قبل هم برنامه لیگ را به باشگاه ها دادیم. دوست داشتیم نظرات تمام سرمربیان را داشته باشیم ولی ۶ نفر در این نشست غایب بودند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور بعضی از مربیان مثل عبدالله ویسی در این نشست باوجود مشخص نبودن وضعیتشان برای فصل بعد، گفت: این جلسه برای آسیب شناسی لیگ گذشته هم بود. بنابراین کاری نداریم مربیانی که حتما در این نشست شرکت می کنند، سال بعد هم حتما تیم داشته باشند. هدف بررسی پیشنهادات و نکاتی بود که می تواند به فوتبال کمک کند.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که آیا پیشنهاد خاصی هم در این نشست مطرح شد؟ تصریح کرد: یکی از این پیشنهادات مربوط به افزایش تعداد کارتهای زرد برای محرومیت بازیکنان بود. نظر بعضی از مربیان این بود که باتوجه به فشردگی مسابقات، یک بازیکن در صورت دریافت ۴ کارت زرد محروم شود نه سه کارت زرد. این پیشنهاد در هیات رئیسه بررسی می شود و تصمیم لازم گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد مجید جلالی در این نشست گفت: آقای جلالی هر سال خودش در این نشست حاضر می شود و ما گاهی با هم تلفنی هم در ارتباط هستیم. سال گذشته آقای جلالی پیشنهاد داد دو بازیکن جوان به لیست تیم ها اضافه شود که این کار را کردیم. امسال هم وی پیشنهاد کرد یک مربی جوان از رده های پایه باشگاه بتواند در بعضی از مسابقات لیگ برتر روی نیمکت بنشیند که ما این پیشنهاد را هم بررسی خواهیم کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اولین حضور وینفرد شفر در این نشست، خاطرنشان کرد: برای شفر جالب بود که ما چنین جلساتی می گذاریم. او حتی وقتی فهمید این سومین دوره نشست های ما قبل از شروع لیگ است، خوشحال شد. البته شفر وقتی دید بعضی از سرمربیان نیامده اند، اظهار تعجب کرد.

فتاحی افزود: شفر پیشنهاد خاصی نداشت ولی اعلام کرد که این جلسات در طول سال و با حضور کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی تکرار شود. سرمربی استقلال گفت که این جلسات در آلمان هم برگزار می شود و هر مربی در آن شرکت نکند، جریمه می شود.


9789975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است