استانی 12:25 - 31 شهریور 1396
استاندار اصفهان:
اصفهان - استاندار اصفهان گفت: دفاع مقدس ما تاریخ‌ساز و برای همه زمان‌ها الگویی نمونه از ایستادگی در برابر بیگانگان و متجاوزان به یک کشور است.

دفاع مقدس ما تاریخ‌ساز و الگویی برای همه زمان‌هاست

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگرپور صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان با بیان اینکه دفاع مقدس ما تاریخ‌ساز و برای همه زمان‌ها الگویی نمونه است، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دفاع جانانه ملت ایران در برابر متجاوزان به دین و کشور، ملت ما را به الگویی از ایستادگی در برابر بیگانگان تبدیل کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران از تمامی طوایف و اقوام فارس، ترک، کرد، لر، ترکمن، بلوچ، عرب با اتحادی بی نظیر و منسجم در برابر دشمنان ایستادگی کردند و اقتدار ایران اسلامی در دنیا را رقم زدند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در آن مقطع زمانی تجهیزات اندک دفاعی در اختیار داشتیم، بیان داشت: در واقع نیروهای مسلح ما با دست خالی در برابر پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی مقاومت کردند.

پیشرفته‌ترین صنایع دفاعی را داریم

وی اضافه کرد: امروز ما پیشرفته‌ترین صنایع دفاعی را داریم و رشادت جوانان ما همانند هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریده است.

زرگرپور تاکید کرد: ایمانِ قوی شهدایی مانند خرازی، بابایی، کاظمی، همت، شیرودی، کشوری، صیاد شیرازی و دیگر سرداران و شهدای جنگ و مدافع حرم در سایه رهبریِ حکیمانه فرمانده کل قوا اقتدار امروز ایران اسلامی را رقم زده است.

وی اضافه کرد: جنگ هشت ساله ما در برابر بیگانگان و متجاوزان به کشور به واقع دفاعی مقدس بود و ملت ایران با دست خالی آرزوهای پوچ دشمنان را نقش بر آب کردند و امروز نیز با همان شجاعت و اقتدار مسیر روشن انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: امروز ملت ایران با انسجامی مثال زدنی به برکتِ راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب از مشکلات عبور خواهد کرد و به دنیا اعلام ‌داریم که ملت ایران در برابر هر دشمنی و تجاوز با تمام توان از میهن اسلامی خود دفاع خواهد کرد.


9430350
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است