استانی 22:47 - 30 تیر 1397

اشتغال بزرگترین مشکل جوانان استان ایلام است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی  عصر امروز  در جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان با تأکید بر اشتغال جوانان به عنوان بزرگترین مشکل حوزه جوانان، افزود: مهمترین کاری که امروز می توانیم برای جوانان انجام دهیم بحث اشتغال است که با تسهیل در روند اجرای پروژه های اشتغال زایی در استان می توانیم این مشکل را در استان رفع کنیم.

وی افزود: با توجه به تنوع تسهیلات مختلف در استان ازجمله تسهیلات توسعه روستایی، فراگیر، مشاغل خانگی، مددجویان، سرمایه گذاران و تسهیلات صندوق می توانیم با برنامه ریزی مناسب نسبت به رفع مشکل اشتغال اقدام کنیم.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان در ادامه گفت: اگر بتوانیم طرح پروانه بی نام را برای طرح های اشتغال زایی در استان انجام دهیم در راستای ایجاد سرمایه گذاری تسهیل ایجاد کرده ایم.

وی ادامه داد:  مثلا در استان تعدادی مشخص طرح گلخانه ای تهیه کنیم و استعلام آن را انجام دهیم و مجوزهای پروانه را با متقاضی فرضی اخذ کنیم و در اختیار دستگاه متبوع باشد تا زمانی که سرمایه گذار برای اجرای طرح پیدا شود.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: بعد از انجام این مراحل تنها کاری که باید انجام دهیم مشخص کردن اهلیت سرمایه گذار برای اجرای پروژه هاست و البته این مهم با هماهنگی بانک های عامل پروژه هایی را که توجیه اقتصادی دارند را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.


9849086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است