استانی 02:15 - 06 اردیبهشت 1397
استاندار بوشهر:
بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی، گفت: حمایت ویژه‌ای از هیئت‌های ورزشی استان بوشهر صورت می‌گیرد.

حمایت ویژه‌ای از هیئت‌های ورزشی استان بوشهر صورت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند چهارشنبه‌شب در آئین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های خوبی در راستای توسعه ورزش در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد:‌ در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به ورزش صورت گرفته و در استان بوشهر شاهد طرح‌های خوبی هستیم که باعث شده تا سرانه ورزشی استان به طور چشمگیری افزایش یابد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند که باید کمک کنیم تا این استعدادها شناسایی شوند و با حمایت مناسب بتوانند در میادین مختلف بدرخشند.

وی حمایت از هیئت‌های ورزشی استان را به عنوان یک اولویت مطرح کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ میلیارد ریال به هیئت‌های ورزشی استان بوشهر کمک شده است و کمک‌های بیشتری نیز صورت خواهد گرفت.

گراوند با اشاره به برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر دارای تاریخ درخشانی در زمینه‌های مختلف است و شاهد درخشش مردم این استان در صحنه‌های مختلف بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: فرصت خوبی برای ظهور و بروز استعدادها در زمینه‌های مختلف فراهم شده است و بانوان نیز این فرصت را دارند که استعدادهای خود را ارائه دهند.


9758621
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است