استانی 14:53 - 10 بهمن 1393
امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه:
امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه گفت: عملیات متهورانه حزب‌الله علیه صهیونیسم روح مقاومت را پویاتر کرد.

عملیات حزب‌الله روح مقاومت را پویاتر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام اسحاق باقری‌گمنام امروز در نماز جمعه این شهر با ستایش از اقدام سید حسن نصرالله که موجب سردرگمی استکبار جهانی شده است، اظهار کرد: ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا مدافع عملیات حزب‌الله هستند و وابستگان به صهیونیسم بین‌الملل مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و ... از موفقیت حزب‌الله در هراس و وحشت افتادند.

وی با بیان اینکه صهیونیسم عملاً با نفوذ جنگنده‌های خود به خاک سوریه خوی ددمنشانه تجاوزگری خود را نشان داد، افزود: این رژیم سفاک با ارسال تجهیزات و کمک‌های مادی به گروه تکفیری علیه مسلمانان منطقه وارد جنگ شده است.

خطیب موقت آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه کسانی که ادعای سرکوب دانش را در عراق دارند از آسمان برای آنها تسلیحات نظامی می‌ریزند، گفت: شعار مبارزه با داعش از سوی آمریکا و استکبار جهانی یک فریبکاری بیش نیست.

وی شهادت جمعی از رزمندگان لبنان را در راستای حمایت از گروه‌های تکفیری عنوان کرد و ادامه داد: در رأس تمام حمایت‌ها از گروه‌های تکفیری، غده سرطانی به نام اسرائیل است که مسلمانان منطقه را سرکوب می‌کند.

باقری‌گمنام با اشاره به اینکه دنیای بیدار امروز واقعیات جهان را می‌داند، تصریح کرد: ملت‌های هوشیار و بیدار جهان می‌فهمند که چگونه با استکبار مبارزه کنند.  

وی به فرار رسیدن ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و ضمن بیان گوشه‌ای از دوران انقلاب، گفت: انقلاب امام خمینی (ره) انگیزه‌ای برای مسلمان دنیا به وجود آورد که در مقابل ظلم و ستم بایستند و از شهادت هراسی نداشته باشند.

خطیب موقت آستانه‌اشرفیه اضافه کرد: ملت سلحشور ایران اسلامی با حمایت از انقلاب و با رهبری ولی‌فقیه زمان خود چنان به رشد و شکوفایی رسیده که موجب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی‌شده است.

وی با دعوت مردم در جشن‌های انقلاب به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: پیشرفت‌های علمی ایران در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، علمی و ... بسیار چشمگیر بوده و ایران اسلامی حرفی تازه برای مردم جهان دارد.

باقری‌گمنام رعایت تقوا را در تمام سطوح جامعه و زندگی ضرورت دانست و متذکر شد: رعایت تعامل اقتصادی، رفتاری، اجتماعی با آحاد جامعه و خانواده خود بخشی از تقواست.


5734846
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است