سیاسی 19:51 - 08 بهمن 1399

اسرائیل خطا کند، زمان بندی فروپاشی خود را به جلو انداخته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی اظهار داشت: تهدیدات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از نظر جنگ روانی بوده و اگر هم واقعیت باشد واقعاً توهم است.

وی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در گذشته فرمودند اگر کوچک‌ترین خطایی از رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ببینیم، هم پایگاه‌های موشکی را که آن‌ها می‌گویند برای حمله به ایران طرح ریزی کرده اند می‌زنیم و هم در کمترین زمان ممکن حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سردار شکارچی افزود: آن‌ها از توانمندی جمهوری اسلامی اطلاعی ندارند توانمندی‌هایی که هنوز آشکار نشدند و بخشی از آن در این رزمایش‌ها آشکار شد که با آن توانمندی در کمترین زمان ممکن بنا به فرموده مقام معظم رهبری حتماً تل آویو با خاک یکسان خواهد شد، آن‌ها در صورت خطا فروپاشی خودشان را می‌بینند و در واقع زمان بندی فروپاشی خود را به جلو خواهند آورد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی به چیزی کمتر از فروپاشی نباید فکر کند و نباید بگوید در آینده چه طرحی دارد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز فروپاشی رژیم صهیونیستی در دستور کار است، حتماً باید این رژیم فروپاشی شود و این غده سرطانی در منطقه باید فرو بپاشد که واقعاً خسارت‌های زیادی برای امت مسلمان داشته است.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تأسیسات انرژی هسته‌ای ایران کاملاً صلح آمیز است.

سردار شکارچی افزود: این پیام برای رژیم صهیونیستی نیست بلکه برای کل دنیاست که اولاً تأسیسات انرژی هسته‌ای ایران، کامل صلح آمیز است و دوم اینکه هم در فتوای حضرت آیت الله خامنه‌ای و هم در دکترین دفاعی ایران، مقوله‌ای به نام تولید، نگهداری و به کارگیری سلاح اتمی نداریم و این را حرام می‌دانیم.

وی گفت: آن قدر توان داریم که از نظام جمهوری اسلامی ایران و سرزمین خودمان به نحو احسن دفاع کنیم.


10924567
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه ۷ را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است