استانی 22:22 - 02 شهریور 1398

آذربایجان شرقی نیازمند راه اندازی سایت امداد هوایی است

داور نامدار، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: آتش سوزی در چند روز گذشته در منطقه خداآفرین  اتفاق افتاد که علت طولانی شدن اطفاء آن این بود که منطقه بسیار صعب العبور و دارای شیب تند بود و فاصله زمانی جهبه آتش که لازم بود تا نیروها برسند بسیار طولانی بود.

وی افزود: نیاز به امداد هوایی داشتیم و با نیروهای پیاده بهتر از این نمی شد که آتش مهار شود، دلیل اینکه امداد هوایی دیرتر از طریق مرکز رسید، در جریان نیستیم اما برخی از مقامات اعلام کردند که سازمان جنگل ها با مرکزی که قرارداد داشته سال های قبل بدهی داشته و سازمان برنامه و بودجه کشور آن را تامین نکرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: زمان بحران، محل مطالبه این بحث ها نیست، چیزی که مهم است در اسرع وقت باید امداد هوایی به کمک نیروهای عمل کننده می آمد که با تاخیر صورت گرفت.

به گفته نامداری آذربایجان شرقی با این وسعت از جنگل های با ارزش ارسباران که در اختیار دارد، حتما باید به سایت امداد هوایی تامین شده و خود سازمان جنگل ها باید هلی کوپترهای آتش نشان داشته باشد.

گفتنی است، در حادثه آتش سوزی چند روزه، بخشی از جنگل های ارسباران در شهرستان خداآفرین، بیش از ۳۰۰هکتار از این جنگل ها خاکستر شد.


10217632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است