استانی 14:15 - 07 دی 1393
مدیرکل هواشناسی قم:
مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم میزبان باد شدید و بارش پراکنده‌ای است که از غرب کشور به قم آمده و امکان خسارت به کشاورزان را دارد.

آسمان قم طوفانی می‌شود

یحیی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره تحلیل‌ نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر هواشناسی اظهار کرد: در دو روز آینده به علت عبور سامانه بارشی از سمت نوار غربی کشور، ابتدا غرب، مناطق شمالی استان‌های واقع در جنوب غرب و دامنه‌های البرز از این سامانه تاثیر می‌گیرند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود منطقه‌های یاد شده در دو روز آینده بارش پراکنده و وزش باد را داشته باشند و هوا در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت غبارآلود خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی ضعیفی که در مناطق غربی کشور وجود دارد در استان قم نیز آخرین ساعات روز یکشنبه در برخی نقاط وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی شدت وزش باد در برخی نقاط استان را در روز یکشنبه بیش از 80 کیلومتر بر ساعت دانست و تصریح کرد: در آخرین ساعات روز یکشنبه بارش‌های پراکنده‌ای در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: به تمام نهادها و ارگان‌ها به ویژه کشاورزان توصیه می‌شود اقدامات لازم را برای پیشگیری از خسارت ناشی از شدت وزش باد انجام دهند.


5501533
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است