بین‌الملل 13:09 - 06 اردیبهشت 1394
گروه تروریستی داعش، پوشیدن پیراهن تیم های فوتبال منچستر یونایتد ، بارسلون ، رئال مادرید و میلان را ممنوع و حرام اعلام کرد.

به گزارش عرش نیوزداعش در مناطق تحت کنترل خود در سوریه ادعا کرده است که پوشیدن لباس های دارای لوگوی این تیم های برتر جهان همچون بُت پرستی است و حرام می باشد.

سایت خبری "الجدید" تأکید کرد که داعش مجازات ۸۰ ضربه شلاق را برای متخلفان تعیین کرده است .

داعش با توزیع اطلاعیه هایی در استان رقه در شمال سوریه، به مردم درباره پوشیدن چنین لباس هایی هشدار داده است .

داعش همچنین پوشیدن لباس هایی را که دارای کلمات صلیب یا انجیل یا کشیش باشد ، ممنوع کرده است .

منبع: العالم

6264733
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی اتهاماتی که آلمان درخصوص حملات سایبری به روسیه می‌زند، برلین سفیر خود در مسکو را برای رایزنی‌های بیشتر فراخواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین گفت: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش بس منجر شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه تائید کرد رئیس‌جمهور این کشور برای مقابله با تهدید‌های غرب دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرویس‌های امنیتی یمن جزئیات خنثی کردن عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فاش کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کارشناسان اروپایی هشدار دادند افزایش اجاره‌ها و قیمت‌های بالای مسکن، خطر تبدیل‌شدن قاره سبز به یک میدان جنگ مهم را افزایش می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام صهیونیست تایید کرد نخست وزیر این رژیم با اقدامات خود و تهدید حمله به رفح، مذاکرات را پیچیده کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تارنمای خبری آکسیوس افشا کرد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آمریکا در همکاری با پلیس این کشور، معترضان هوادار فلسطین را شناسایی می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ریاست اقلیم کردستان تاکید کرد سفر رئیس این اقلیم به ایران حامل این پیام است که اربیل تهدیدی برای ایران نخواهد بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک هفتاد فروند موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه اشغالی جولان سوریه و منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با تهدید‌های مقامات صهیونیست برای حمله زمینی به شهر رفح، ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی این شهر به منطقه خان یونس خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است