اجتماعی 16:50 - 05 خرداد 1395
ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: برای ارتفاعات شمال غرب، البرز مرکزی و شمال شرق کشور افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه ضمن پیش بینی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی امروز در دامنه‌های البرز شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق ، اظهار کرد: این بارش‌ها در استان‌های مازندران، گلستان، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی افزود: در ساعات بعداز ظهر امروز وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک در استان‌های مرکزی، قم، البرز، تهران، قزوین، اصفهان، سمنان، برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور پیش بینی می‌شود. در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز برای مناطقی از ارتفاعات شمال غرب، البرز مرکزی و شمال شرق کشور شاهد افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد خواهیم بود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی طی امروز و فردا خلیج فارس و امروز دریای خزر مواج پیش بینی شده‌است.

وظیفه وضعیت آب و هوایی استان تهران در روز پنجشنبه را کمی ابری و دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دما در این روز 31 و کمینه آن نیز 23 درجه پیش بینی شده‌ است. در روز جمعه نیز هوای این استان کمی ابری و دربعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد روبرو خواهد بود.

وی دمای هوای استان تهران در روز جمعه را در گرمترین ساعت 32 درجه و درسردترین ساعت23 درجه بالای صفر عنوان کرد.

۴۷۴۷


7925208
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ‌امدادرسانی به ٨٠٠ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تغییرات اقلیمی در محیط‌های شهری بر سلامت انسان، معیشت و زیرساخت‌های کلیدی و بر کشاورزی، جنگل‌داری، شیلات، انرژی و گردشگری اثرگذار می‌گذارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه نکاتی را بیان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هواپیمای اولین گروه زائران عمره استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی پس از ۱۰ روز حضور در سرزمین وحی به کشور بازگشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در زندان‌های هرمزگان در جریان سفر رئیس دستگاه قضا به این استان قطعی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید نظارتی که تعدادی از اعضای این مجمع از محله فیروزآبادی شهرستان ری داشتند، مخالفت مجمع نمایندگان استان تهران و مردم شهرری را نسبت به تفکیک این شهرستان در جریان تفکیک استان تهران اعلام کرد و...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌های گل‌فروشی در حاشیه بهشت زهرا (س) به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دو کاروان از دانشجویان کشور برای زیارت بارگاه نبوی و انجام مناسک عمره وارد مدینه منوره شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در پی انتشار گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی و طرح ادعا‌های جدید با اسناد جعلی، میزان یک بار دیگر ضمن مرور گزارش‌های پیشین؛ این پرونده را مجدد مورد بررسی قرار داده و اسناد جدیدی منتشر می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است