استانی 04:40 - 29 اسفند 1396
فرماندار تنگستان:
بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان گفت: شهرستان تنگستان حیاط خلوت هیچ مدیری نیست.

شهرستان تنگستان حیاط خلوت هیچ مدیری نیست

به گزارش خبرنکار مهر، احمد دشتی عصر دوشنبه در آخرین نشست شورای اداری شهرستان تنگستان در سال ۹۶ با بیان اینکه تنگستان حیاط خلوت هیچ مدیری نیست، اظهار داشت: برخی مدیران دچار روزمرگی شده اند و انگیزه لازم برای کار و تلاش را از دست داده اند. چنین مدیرانی یا باید رویه خود را اصلاح کرده یا مکان دیگری را برای ادامه خدمت انتخاب کنند.

وی واگذاری و پذیرش  مسئولیت را یک امانت الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: همه مدیران باید تمام توان و ظرفیت دستگاه های دولتی را برای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم به کار ببندند.

فرماندار تنگستان افزود: شنیده می شود برخی در جلسات و محافل خصوصی در مورد عزل و نصب مدیران اظهار نظر می کنند و بنا به سلیقه خود به افرادی وعده پست، و برخی از مدیران را تهدید به عزل می‌کنند؛ به این افراد توصیه می‌کنم که سرتان به کار خوتان باشد و در این امور دخالت نکنید.

وی اضافه کرد: ملاک ارزیابی مدیران در این شهرستان، خدمتگذاری بی منت و صادقانه به مردم در راستای برنامه های دولت و اهتمام و توانایی در جلب رضایتمندی مردم است و بنده از تمام اختیارات قانونی خود در تثبیت و یا جابجایی مدیران این شهرستان بهره خواهم برد.

دشتی یادآور شد: مردم از بنده به عنوان مدیر بومی این شهرستان انتظارات به حقی دارند و از این رو در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم نجیب این شهرستان با هیچ فرد یا گروهی مسامحه نخواهم کرد.

وی تاکید کرد: مدیران باید برنامه محور باشند و بر این اساس ضروری است برنامه سال آتی خود را در حوزه های مختلف کاری تا اردیبهشت ماه به فرمانداری ارائه کنند.

فرماندار تنگستان ریشه اعتراضات دیماه در کشور را ناشی از فشارهای اقتصادی و معیشتی دانست و اظهار داشت: همه مسئولان از هر جریان، گروه و جناحی بر کشتی نظام جمهوری اسلامی سوار هستند و باید بدون وابستگی به جریان‌های سیاسی و تسویه حساب‌های جناحی برای حل مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی اختصاص شعار سال در چند سال اخیر با محوریت اقتصاد و اشتغال توسط مقام معظم رهبری را ناشی از تیزبینی و دوراندیشی ایشان برشمرد و عنوان داشت: مدیران برای جذب سرمایه گذار و حل موانع پیش روی سرمایه گذاران وارد میدان شوند و کوتاهی در این خصوص به هیچ نحو قابل پذیرش نیست.

فرماندار تنگستان در آستانه نوروز و حضور مسافران و گردشگران در شهرستان، خواستار کنترل و نظارت بر عرضه و پخش مواد غذایی به منظور ارتقاء سطح بهداشت و حفظ سلامت عمومی شد و بیان داشت: دستگاه های مربوطه با همکاری نیروی انتظامی ضمن بازرسی و نظارت بر عرضه و پخش مواد غذایی، با متخلفین بدون اغماض برخورد کنند.

دشتی ادامه داد: با توجه به شیوع نوعی از آنفلانزای پرندگان در برخی نقاط کشور، از عرضه مرغ زنده و گوشت و تخم طیور از مراکز فاقد مجوز جلوگیری شود.

وی با اشاره به حضور هزاران گردشگر در ایام نوروز در شهرستان عنوان داشت: دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا با خدمات رسانی مطلوب به مسافران، خاطراتی زیبا از شهرستان تنگستان در دل و ذهن مهمانان نوروزی به یادگار بماند.

فرماندار تنگستان در آستانه سال نو، سال ۹۷ را سالی توام با شادی و سرافرازی برای همه ملت ایران به ویژه مردم و مجموعه مدیران شهرستان آرزو کرد.


9720910
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است