استانی 18:14 - 04 مهر 1397

فعالیت ۵۳۰ ایثارگر در دادگستری گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هاشمیان عصر چهارشنبه در مراسم سیزدهمین یادواره شهداء و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضائی استان، اظهار کرد: دستگاه قضائی استان یکی از سالم ترین دستگاه های اداری است که وجود ایثارگران در بخش های مختلف، سلامت آن را تضمین کرده است.

وی افزود: در حاضر تعداد ۵۳۰ ایثارگر در دستگاه قضائی استان مشغول به کار هستند که از این تعداد ۲۷۶ نفر از آنان را قضات و کارمندان، ۱۴۹ نفر را  افراد شاغل در شوراهای حل اختلاف استان و ۱۰۵ نفر را هم  افراد شاغل در ادارات وابسته به دستگاه قضائی استان، تشکیل می دهند.

هاشمیان با بیان اینکه سالانه ۴۰۰ هزار پرونده وارد دستگاه قضائی استان می شود، ادامه داد: یکی از عواملی که موجب رسیدگی سریع به این پرونده ها و حتی افزایش مختومه شدن آن ها از طریق صلح و سازش می شود، حضور ایثارگران در این مجموعه اداری است.

به گفته رئیس کل دادگستری گلستان، امروز ایران اسلامی با حضور ایثارگران و شهیدان سلاحی به مراتب قوی تر از تفنگ، موشک و انرژی هسته ای برای مقابله با دشمنان دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم از مادر شهید مدافع حرم سید اسحاق موسوی، ایثارگران نمونه شاخص شاغل در دستگاه قضائی و دستگاه های زیر مجموعه آن تجلیل به عمل آمد.


9920349
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است