استانی 15:13 - 07 آذر 1393
براساس آزمایش‌های به عمل آمده
فرماندار ماکو گفت: براساس آزمایش‌های به عمل آمده آب شرب ماکو فاقد هرگونه ویروس و یا باکتری بوده و آب سالم و کاملا بهداشتی است.

آب شرب ماکو فاقد هرگونه ویروس و یا باکتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو شاهین علیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی شیوع بیماری گوارشی در شهر ماکو که این جلسه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان حوزه بهداشت و درمان ماکو برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری گوارشی در شهر ماکو آب شرب این شهرستان نمونه‌برداری و برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شد.

وی با اشاره به نتایج حاصل از این بررسی‌ها، تصریح کرد: آب شرب این شهرستان براساس گزارش اعلام شده از تهران مشکلی ندارد.

علیزاده بابیان اینکه عده‌ای احتمال وجود میکروب و یا ویروس ر آب شرب این شهرستان می‌دادند، افزود: این شبهه با آزمایش‌های انجام گرفته در تهران رفع شد و وجود هرگونه ویروس، باکتری و میکروب در آب شرب این شهرستان رد شد.

فرماندار ماکو با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای سلامت و بهداشت مردم به کار گرفته‌ایم، گفت: تامین سلامت امنیت غذایی و سلامت آنها یکی از دغدغه‌های اصلی در این شهرستان است.

علیزاده از شهروندان خواست تا از آب چشمه و یا آبی که توسط تانکرهایی در سطح شهر به فروش می‌رسد خودداری کرده و آب تصفیه شده و بهداشتی که در لوله‌های آب این شهرستان و از طریق تصفیه‌خانه به منازل می‌آید استفاده کنند.


5289438
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است