استانی 00:59 - 05 آذر 1393
مدیر شرکت برق ملایر خبر داد
مدیر شرکت برق ملایر از واگذاری 2 هزار و 215 انشعاب برق به متقاضیان در ملایر در هشت ماه نخست امسال خبر داد.

واگذاری بیش از 2 هزار انشعاب برق به متقاضیان در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، امیرحسین بادامی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان ملایر با اشاره به خدمات مدیریت توزیع نیروی برق در شهرستان اظهار داشت: استفاده از منابع، در اولویت قرار دادن مشکلات مناطق محروم و اصلاح روشنایی معابر رفع مشکلات درون‌شهری از جمله برنامه‌های این شرکت است.

وی بر تعامل سایر دستگاه‌ها در این زمینه تأکید کرد و افزود: مدیریت برق ملایر اقدامات خوبی را در راستای خدمت‌رسانی به مردم داشته است.

مدیر شرکت برق ملایر به خدمات هشت ماهه امسال اشاره کرد و گفت: تبدیل 16.5 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار به منظور افزایش پایداری و پیشگیری از سرقت، اجرای پروژه‌های روشنایی معابر و نصب 600 دستگاه چراغ، برق‌رسانی به روستاهای خوش‌آباد و قشلاق با 2 هزار و 500 میلیون ریال از جمله این اقدامات بوده است.

وی از تامین برق مساکن مهر ملایر خبر داد و گفت: مدیریت برق ملایر 3 هزار و 100 انشعاب برق را به متقاضیان مسکن مهر ملایر واگذار کرده است.

بادامی با بیان اینکه در حال حاضر واگذاری انشعابات برق به‌روزرسانی شده تصریح کرد: اگر مشکلی در زمان واگذاری انشعاب وجود دارد به دلیل شرایط مهیا نشده از سوی متقاضی است که در صورت رفع مشکل به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی به اجرای پروژه‌های مدیریت برق ملایر در افق بلندمدت اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل 12 دستگاه پست هوایی، اجرای 8.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط، تأمین 189 مورد برق متقاضیان مصارف سنگین با 34 کیلومتر  و 92 دستگاه پست هوایی است.

مدیر شرکت برق ملایر اصلاح 43 دستگاه پست هوایی، شروع اجرای عملیات بازسازی و عملیات 13 دستگاه پست زمینی و برنامه‌ریزی برای اتمام تا پایان سال را از دیگر اقدامات این مدیریت خواند.

وی بازسازی تابلوهای فرسوده، رفع حریم و اصلاح سیستم روشنایی معابر را از دیگر خدمات مدیریت برق ملایر برشمرد.

بادامی با بیان اینکه تعداد و حجم سرقت تاسیسات نیز در هشت ماهه امسال کاهش داشته، از واگذاری 2 هزار و 215 انشعاب به متقاضیان در هشت ماهه امسال خبر داد.

وی به اقدامات انجام شده در واحد مشترکین مدیریت برق اشاره کرد و تصریح کرد: واحد فروش و انشعابات در این مدت با 321.5 میلیون کیلووات ساعت انرژی برق معادل 15 درصد کل فروش استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر شرکت برق ملایر پیک بار مصرفی سال گذشته در ملایر را 105.7 مگابایت برشمرد و عنوان کرد: این رقم در هشت ماهه امسال به 108.2 رسیده که 2.3 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: کاهش تلفات برق ملایر از 24.7 در سال گذشته به 21.7 طی امسال رسیده که نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش داشت.

مدیر شرکت برق ملایر احداث ساختمان، ارتقای مرکز اتفاقات و فوریت‌های برق، تامین اعتبار برای بلوار کریم‌خان زند و تعمیر شبکه‌های برق در شهرستان را از جمله نیازهای برق ملایر برشمرد.


5271826
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است