اجتماعی 16:11 - 09 بهمن 1393
ساری – ایرنا – فرماندار گلوگاه گفت : همزمان با دهه مبارک فجر ، 140 طرح عمرانی ، بهداشتی ، ورزشی و خدماتی با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی در این شهرستان به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' عیسی قاسمی طوسی ' روز پنجشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد : بخش عمده ای از طرح های مرتبط با این ایام ، بهره برداری از واحدهای تولیدی و صنایع مولد است .



به گفته وی بهره برداری از چند کارخانه کوچک و بزرگ در شهرک صنعتی گلوگاه ، برای 200 نفر به طور مستقیم و هزار نفر به صورت غیر مستقیم شغل ثابت و پایدار ایجاد خواهد کرد.



فرماندار گلوگاه افزود : علاوه بر توجه به زمینه سازی حضور سرمایه گذاران در این شهرک ، فراهم کردن زیرساخت های لازم این مجموعه تولیدی و اقتصادی در دستور کار قرار دارد که بهره برداری از روشنایی ، آسفالت و اجرای طرح کانال جمع آوری فاضلاب شهرک در دهه مبارک فجر ، از جمله این تلاش ها است .



قاسمی طوسی به ظرفیت های فراوان این شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت : فاصله کمتر از صد متری این شهرک با جاده بین المللی ، امکان اتصال به ریل سراسری و نزدیکی با بندر امیرآباد بهشهر ، از جمله مزایای مطلوب این شهرک صنعتی است که می تواند موجب ترغیب هر چه بیشتر سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی باشد .



وی ادامه داد : با وجود این ظرفیت های مناسب، تا چند سال گذشته ، توجهی به این شهرک و برقراری ارتباط با صاحبان سرمایه برای ترغیب سرمایه گذاری در این مجموعه انجام نشد و واحدهای اندکی در آن مشغول به فعالیت بودند .



فرماندار گلوگاه گفت : با شروع فعالیت دولت تدبیر و امید ، رایزنی برای گسترش فعالیت های این مجموعه صنعتی بیشتر شد و با به ثمر نشستن تلاش های انجام شده ، علاوه بر بهره برداری از 7 واحد صنعتی با اعتبار 230 میلیارد ریالی ، 8 کارخانه تولیدی دیگر نیز در مرحل میانی ساخت ابنیه قرار دارد .



قاسمی طوسی بیان کرد : به طور میانگین این هشت واحد ، پیشرفت فیزیکی 40 درصدی دارند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این کارخانه ها باشیم .



وی افزود : اقبال روسیه به بازارهای ایران در پی تحریم اقتصادی آمریکا علیه این کشور، فرصت بسیار مناسبی برای صادرات انواع کالای ایرانی به این کشور است .



فرماندار گلوگاه اظهار کرد : یکی از ملزومات اصلی در دست گرفتن بازار این کشور و دیگر کشور ها علاوه بر توجه به ارتقا کیفیت محصولات، توجه بیشتر به بسته بندی کالاهای تولیدی است چراکه ممکن است یک کالا در زمان تولید دارای کیفیت زیادی باشد اما به دلیل بسته بندی نامناسب ، موجب جلب توجه مشتریان نشده و به فروش مورد انتظار نرسد .



وی همچنین از اجرای طرح های زیربنایی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت : یکی از دغدغه های جدی مسوولان گلوگاهی ، احداث جاده های مناسب است .



قاسمی طوسی بیان کرد : گلوگاه دارای حدود 200 کیلومتر جاده روستایی است که در حال حاضر بیش از 160 کیلومتر آن آسفالت است و 40 کیلومتر جاده های روستایی آسفالت نشده در کمتر از 3 سال آینده آسفالت و یکی از زیربنایی ترین نیازهای مردم ساکن روستاهای این منطقه به طور کامل در دسترس آن ها قرار خواهد گرفت .



وی همچنین به بهره برداری از ساختمان جدید فرمانداری این شهر اشاره کرد و گفت : این ساختمان که در مجتمع اداری گلوگاه قرار دارد همزمان با دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید .



قاسمی طوسی افزود : زمین فراوان و مساحت زیاد این مجتمع ، امکان حضور و احداث ساختمان برای همه ادارات دولتی این شهرستان را دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برنامه ریزی دیگر ادارات گلوگاه برای احداث بنای اداری در آن باشیم .



فرماندار گلوگاه اظهار کرد : یکی از مشکلات جدی مردم این شهر ، مستقر نبودن همه ادارات دولتی بود که با تلاش فراوان و در آینده ای نزدیک ، 5 اداره جدید دیگر در این راه اندازی و مستقر خواهد شد .



وی در ادامه به برنامه های بخش سلامت و درمان شهرستان اشاره کرد و گفت : کمبود پزشک متخصص و امکانات کافی ، از جمله مشکلات و نیازمندی های همیشگی مردم شهرستان بود که با تلاش های انجام شده و وعده های مسوولان ، به زودی این مشکلات برطرف خواهد شد .



قاسمی طوسی گفت : در مجاورت بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه ، ساختمان کلینیک تخصصی با هدف متمرکز کردن خدمات پزشکان متخصص احداث می شود تا از مراجعه مکرر مردم این شهر به مراکز درمانی شهرها و استان های مجاور جلوگیری کنیم .



فرماندار گلوگاه بیان کرد : همچنین با رایزنی های انجام شده ، پزشک متخصص قلب برای اولین بار به صورت مداوم در این شهر حضور خواهد یافت .



وی افزود : خرید آمبولانس بسیار مجهز برای تنها بیمارستان شهرستان ، دیگر خدمت بخش بهداشت و درمان به مردم این شهرستان است . ک/3



7331/506

انتهای پیام /*


5730273
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست برنامه ریزی و توسعه شرکت پتروشیمی فن آوران از ثبت دانش فنی تکنولوژی تجاری سازی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی طرح تبدیل دی اکسید کربن به متانول خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آتش شاکرمی درگیر رفیق بازی ها و مسائل شخصی خود است و در شب هایی از هفته که مهمان دارد، نیکا اجازه ندارد به خانه او بیاید، چون شاید مدل مهمانی برای سن او مناسب نباشد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» باحضور سخنگوی دولت از "پیگ هوشمند" و دیگر محصولات دانش بنیان در غرفه پیشگامان نمایشگاه اینوتکس 2024 رونمایی شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از ضرورت دسترسی به دوربین های مراکز عمومی برای پلیس راهور به منظور مدیریت و نظارت بر ترافیک خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» در راستای تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، 12 دستگاه کلیدی کشور موظف به خرید تجهیزات فناورانه از شرکت های ایرانی شدند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» امروز همزمان با آغاز برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، صندوق های اخذ رای در ایستگاه های منتخب مترو تهران و حومه نیز مستقر شد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اختصاص 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های نیمه تمام گردشگری کشور خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به اهمیت خودکفایی در زمینه تولید کاتالیست گفت: زمانی نقطه ضعفی در حوزه کاتالیست داشتیم و آن این بود که از نظر فناوری توان ساخت کاتالیست را نداشتیم اما به همت دوستانی مثل شما این تابو شک...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آلرژی یا حساسیت زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی به یک ماده خارجی حساسیت زا، که معمولاً بی ضرر است، بیش از حد واکنش نشان می دهد اما راهکارهایی برای کاهش علائم حساسیت فصلی وجود دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» با آغاز حمله وحشیانه به رفح، آرماگدونی که صهیونیستها دنبالش بودند، به وقوع نمی پیوندد و صهیونیستها در سراشیبی سقوط کاملند اما میخواهند با یک هاری مضاعف، برای خود تسکینی ایجاد کنند. هارماگدون در حال وقوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است