استانی 15:57 - 30 شهریور 1396
فرماندار شهرستان اهر خبر داد:
اهر - فرماندار شهرستان اهر از حمایت از سرمایه گذاری در معادن شهرستان اهر برای حل مشکل بیکاری خبر داد.

حمایت از سرمایه گذاری در معادن شهرستان اهر برای حل مشکل بیکاری

به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر گفت: با توجه به وجود معادن مختلف در شهرستان اهر، فعال شدن این معادن و احداث صنایع جانبی بهترین پتانسیل برای ایجاد اشتغال می تواند باشد که در این راستا از سرمایه گذاری در حوزه معادن منطقه حمایت می شود.

وی افزود: عزم مسئولان شهرستان اهر صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران در جهت اشتغال زایی در کمترین زمان است و اگر هم در این زمینه اختیاری برای شهرستان نباشد از طریق ادارات کل پیگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات اقتصادی شهرستان اهر و ایجاد اشتغال، عملیاتی شدن هسته کلیدی سند تدبیر توسعه است گفت: یکی از این هسته ها بخش کشاورزی و دام می باشد که اگر کشاورزان و دامداران شهرستان اهر به کشاورزی و دامداری صنعتی روی آورند نه تنها در آمدی برای خودشان ایجاد می شود بلکه زمینه اشتغال نیز برای سایر افراد نیز فراهم خواهد شد.

وی همچنین وجود اماکن تاریخی و مناطق گردشگری بکر در شهرستان اهر را نیز از پتانسیل های مهم برای جذب گردشگر دانست و از مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست با تسهیل در صدور مجوزهای لازم و قانونی زمینه را برای جذب سرمایه گذاری فراهم کنند.

محمودی همچنین با بیان اینکه تکمیل بزرگراه اهر – تبریز از هسته های کلیدی سند تدبیر توسعه شهرستان اهر می باشد گفت: با توجه به اینکه گردشگران و سرمایه گذاران و مردم شهرستان های منطقه و حتی استان اردبیل از این جاده تردد می کنند اتمام بزرگراه اهر –  تبریز یکی از اولویت هاست و ۳۵ کیلومتر از این بزرگراه امسال آسفالت خواهد شد.


9429232
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است