اجتماعی 23:15 - 07 مرداد 1394
طوفان به همراه گرد و خاک عصر چهارشنبه جزیره قشم را درنوردید و موجب شد که برای ساعتی دید مستقیم مردم به میزان قابل توجهی کاهش یافته و برق برخی مناطق قطع شود.

صراط: رییس اداره هواشناسی جزیره قشم در این زمینه با بیان این که سرعت باد و گرد و خاک در حال کاهش است، به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه های هواشناسی، سرعت باد در شدیدترین زمان 115 متر بر ثانیه ثبت شده است.



آیت حقانی افزود: در حال حاضر در منطقه فرودگاه قشم شاهد رعد و برق و بیشترین میزان گرد و خاک هستیم.



رییس اداره هواشناسی جزیره قشم تاکید کرد: سامانه طوفان و گرد و خاک در جزیره قشم لحظه ای بوده و تا فردا از شدت و سرعت آن کاسته می شود.



حقانی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل مواج بودن دریا، اسکله شهید ذاکری تعطیل است و احتمال استمرار شرایط کنونی در روز آتی نیز پیش بینی می شود.



رییس اداره برق شهرستان قشم نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل وقوع طوفان ساعات پیش، برخی تجهیزات شبکه برق جزیره قشم آسیب دیده است.



نیما امیرشکاری علت بروز این مشکلات را مواردی همچون برخورد شاخه های درختان و برخی مصالح ساختمانی به شبکه برق اعلام کرد.



وی با تاکید بر این که نیروهای اداره برق شهرستان قشم در حال رفع و حل مشکلات ناشی از طوفان هستند، افزود: در مواردی همچون منطقه اسکله بهمن به تجهیزات و امکاناتی همچون جرثقیل برای بلند کرد مصالح نیاز است که به دنبال تامین این تجهیزات هستیم.



طوفان جزیره قشم را درنوردید +تصاویر



طوفان جزیره قشم را درنوردید +تصاویر



طوفان جزیره قشم را درنوردید +تصاویر


6833263
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهدا جان خودشان را تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از ۶ سال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این شرکت امروز تحویل مالکین و سهامداران شد تا در بستر جدید توسعه در این واحد تولیدی با افزایش تو...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سند تحول قضایی برای رفع مشکل پرونده‌های دارای خواهان یا شاکی متعدد، راهبرد «هم‌افزایی در تصمیم‌گیری و اتخاذ تدابیر مناسب در خصوص پرونده‌های دارای خواهان یا شاکی متعدد» را تعیین کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های شهید نواب، آبشناسان، زین الدین، همت، حکیم، بابایی و چمران پرتردد هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های نواب، آبشناسان، زین الدین، همت، حکیم، بابایی، چمران پرتردد هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۲۳ استان، از امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دختری که در یک جدال خانوادگی مادرش را به قتل رسانده بود با جلب رضایت اولیای دم به ۱۰ سال حبس محکوم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: یکی مهم‌ترین و اصلی‌ترین مؤلفه‌های توانمندسازی خوداتکایی و خودباوری خانواده‌های تحت حمایت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است