استانی 05:38 - 31 مرداد 1396
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
ارومیه- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: پروژه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد رو به رو است.

پروژه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه رو به اتمام است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدای آذربایجان غربی، ابراهیم حسنی در خصوص این طرح اظهار داشت: احداث کلینیک های درمانی می تواند نیاز بیماران به پزشکانی را که در مراکز متعدد درمانی سطح شهر به صورت پراکنده فعالیت داشتند، در یک مرکز درمانی پاسخگو باشد.

وی از پیشرفت ۹۴ درصدی کلینیک درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه و فعالیت بیش از ۷۰ مطب در این مرکز خبرداد و گفت: افتتاح این مرکز می تواند بخشی از بار فعالیت های درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) را کاهش داده و باعث ارائه بیشتر و بهتر خدمات درمانی به مراجعین گردد.

حسنی اضافه کرد: در حال حاضر تمام ۱۶ شهرستان استان آذربایجان غربی دارای کلینیک های تخصصی است و پزشکان ما با تخصص های مختلف به ارائه خدمات در این مراکز می پردازند.

وی با بیان این مطلب که بیمارستان تخصصی زنان و زایمان ارومیه دارای پیشرفت ۱۲ درصدی است، گفت: این بیمارستان دارای ۲۰ بخش ال.دی.آر برای زایمان های طبیعی و بخش های لازم برای بیماری های زنان و زایمان خواهد بود و خوشبخانه نسبت به زمان شروع پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان  تصریح کرد: پروژه اورژانس بیمارستان امام دارای رکورد تکمیل است و ساخت آن در پاییز ۹۵ که فصل سردی برای کار کارگران ساختمانی محسوب می شود آغاز شد اما در حال حاضر بعد از گذشت چند ماه با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد روبروست.


9382110
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است