فرهنگی‌هنری 13:09 - 03 مرداد 1393
مریلا زارعی:
مریلا زارعی که با جمعی از سینماگران در راهپیمایی روز قدس حضور یافته است، می گوید آمده است با حضورش یک صدا به صداهای معترض اضافه شود و به گوش سردمداران سازمان ملل برسد.

آمدم تا صدای اعتراضم به سازمان ملل برسد
به گزارش افکارنیوز، مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون درباره انگیزهاش از حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: مگر می‌شود انسان باشی و عاطفه داشته باشی و این صحنه های غم انگیز و جنایت هایی را که در غزه اتفاق می‌افتد، ببینی و سکوت کنی. مگر می شود کشتار زنان و کودکان را ببینی و هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق نداشته باشی.



بازیگر برنده سیمرغ بلورین از سی و دومین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: این کوچکترین و کمترین حرکتی است که می توان نسبت به این واقعه داشت.



وی در ادامه عنوان کرد: اگر با حضور من یک صدا هم به صداهای معترض دیگر اضافه شود و باعث شود که این کسانی که سردمدار سازمان ملل هستند از خواب خود بیدار شوند، من به هدفم رسیده ام.



زارعی در پاسخ به اینکه عده ای می گویند هنرمندان در مراسم این چنینی حاضر نمی شوند، گفت: این امر مشخص است که هنرمندان همیشه همراه و در کنار مردم بوده اند و اگر گاهی این اتفاق ها نیفتاده به دلیل مسائل کاری و گرفتاریهای مختلف است. من معتقدم هنرمندان باید با حضور در فیلم هایی که با این موضوعات ساخته می شود، حمایت اصلی خود را نسبت به این وقایع اعلام و دِین خود را ادا کنند.

4321615
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کمیته ناشران خارجی از حضور رسمی سه آژانس ادبی که مجوز کارگذاری ادبی را دریافت کرده اند، در نمایشگاه کتاب خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» رسول خدا صلی الله علیه و آله در روایتی به 4 اثر معنوی فرزند دختر در خانه اشاره می کنند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» بیاتی: رئیس جمهور مستقیماً دستور دادند در سازمان های دولتی مهدکودک تأسیس شود. خود سازمان ها هم اعلام آمادگی کردند که فضا و هزینه اش را می دهند اما قانون مجوز مهدکودک به سازمان ها و ادارات دولتی نمی دهد. این منع قانونی باید سریعتر برداشته شو...
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، تصویری جدید از رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی شان منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» نماهنگ «مثل ستاره » کاری از گروه سرود اسوه با صدای حاج عبدالرضا هلالی منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «نام تو مصطفی است» با تقریظ مقام معظم رهبری برای نخستین بار در غرفه انتشارات راه یار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» رادیو معارف همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) 26 ساله می شود؛ شبکه رادیویی که به تعبیر مدیرش در کنار توجه به مدیریت کنداکتور، برنامه ای را تحت عنوان «عصر جوانی» برای پوشش خلأ مهم برنامه سازی جوانانه و نوجوانانه به آنتن رسانده است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله بهجت(ره) می فرمود: «خدا می داند چه برکاتی به واسطه وجود شریف حضرت معصومه (س) در قم و سایر امامزادگان برای شیعه است.»
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» نشست کارگروه نشر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد و اهالی نشر برخی از مهمترین دغدغه هایشان را با اهالی نشر در میان گذاشتند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» همزمان با برگزاری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کانون پرورش فکری با ارائه یک تخفیف ویژه، امکان تجهیز کتابخانه های مدارس را فراهم کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است