فرهنگی‌هنری 12:20 - 08 تیر 1395
«آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» آخرین ساخته بلند سینمایی فرزاد موتمن این روزها در صف دریافت پروانه نمایش قرار دارد.

سعید عصمتی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زمان اکران «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» گفت: همچنان در انتظار دریافت پروانه نمایش هستیم و بعد از آن تصمیمات لازم جهت زمان اکران گرفته خواهد شد و رایزنی های لازم با دفتر پخش را انجام خواهیم داد.

 

وی با بیان این مطلب که فصل آبان زمان مناسبی برای اکران این فیلم خواهد بود عنوان کرد: طبق محتوا و مضمونی که «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» دارد، آبان زمان مناسبی جهت اکران است.



عصمتی در پاسخ به این سوال که این فیلم چه طیفی از مخاطب را به سمت خود خواهد کشاند، اظهار داشت: غیبت، تهمت و بدبینی مقوله هایی است که در این اثر نشان داده می‌شود و می‌تواند آثار مخربی داشته باشد. پس این معضلات اجتماعی سن و سال نمی‌شناسد و تک تک افراد جامعه را تحت الشعاع قرار خواهد داد. به این جهت برای هر طیفی از جامعه دیدنی خواهد بود.



گفتنی است؛ فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی مشترک این کارگردان و سعید عصمتی است که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.



«فریبرز عرب نیا، سیامک صفری، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، بهاران بنی‌احمدی، آناهیتا درگاهی، روشنک گرامی، مجتبی سلمانی، شیوا کریمی، عمار تفتی، شبنم فرشادجو، علیرضا ثانی فر، امیرحسین فتحی و آناهیتا درگاهی» بازیگران این فیلم هستند. 

 

فریبرز عرب‌نیا در سومین همکاری خود با مؤتمن نقش یک بازپرس آگاهی را ایفا می کند.



عوامل فیلم عبارتند از:



کارگردان: فرزاد مؤتمن، تهیه کنندگان: سعید عصمتی، فرزاد مؤتمن، فیلمنامه: امیر عربی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی و مرتضی غفوری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، ترکیب و طراحی صدا: آرش قاسمی، صدابردار: رشید دانشمند، چهره پرداز: میشا جودت، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، تدوین: ژیلا ایپکچی، مدیر تولید: فرهاد کی نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی جناب و منصور میرشکاری، منشی صحنه: سعیده دلیریان، تدارکات: مسعود شرفی کیا، مشاور رسانه ای: مریم نراقی، عکاس: پویا شاه جهانی.





انتهای پیام/






7995233
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» فرزند شهید ابراهیم همت در مقدمه کتاب «ماه تمام» که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است، می نویسد: من افزون تر از آن چه که در تمام این سالیان از پدر و لشکرش در زبان یاران و هم رزمان او شنیده بودم را لابه لای صفحات «ماهِ تمام» خواندم و لذت بردم.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مهدی چراغ زاده شاعر آیینی کشورمان نوسروده ای را به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» تاثیرپذیری شاعران ایرانی از ادبیات هند قابل توجه بوده و تاثیرات فراوانی در حوزه های واژگان، صنایع ادبی، وزن و عروض داشته است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» این روزها دوباره از «87 متر» که جزو سریال های کش دارِ حاشیه داری محسوب می شود؛ دوباره عیاری از پخش در شبکه یک خبر می دهد در حالی که رئیس سیمافیلم سالِ گذشته اعلام کرده که این سریال به نمایش خانگی خواهد رفت.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» محمد جواد ظریف گفت: مدتی بود که دانشگاه های آمریکا سیاسی نبودند و حتی جنبه محافظه کاری گرفته بودند. تحولات در غزه باعث شد که دانشگاه های آمریکا دوباره زنده شوند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» علی رمضانی سخنگوی نمایشگاه کتاب ضمن اعلام خبر فروش 74 میلیاردی تا پایان روز دوم نمایشگاه کتاب، جزئیات برخورد با 3 ناشر خاطی را تشریح کرد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» بر اساس مصوبه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم بودجه دو میلیارد تومانی به دارندگان مدرک حفظ عمومی قرآن اختصاص یافت که این مبلغ در دهه ولایت به دارندگان این مدارک اهدا خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» نمایشگاه نقش نگاره رویا در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» رسول خدا صلی الله علیه و آله در روایتی به 4 اثر معنوی فرزند دختر در خانه اشاره می کنند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کمیته ناشران خارجی از حضور رسمی سه آژانس ادبی که مجوز کارگذاری ادبی را دریافت کرده اند، در نمایشگاه کتاب خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است